۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۳۷۸۶۸
امام جمعه اردبیل:

انتخابات نمونه کامل استقلال و آزادی مردم ایران است

انتخابات نمونه کامل استقلال و آزادی مردم ایران است
نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: انتخابات نمونه واقعی استقلال و آزادی مردم ایران به شمار می‌رود و فضای باز سیاسی موجود در کشور از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و انتخابات نمونه کامل استقلال و آزادی مردم ایران است.

وی با اشاره به این که نقش روحانیت در ایجاد استقلال کشور بسیار حائز اهمیت است گفت: انقلاب اسلامی ایران به دست مردم و روحانیت شکل گرفت و نخبگانی که به دلیل نبود دانشگاه در ظلم و فقر سر می‌بردند هم‌اکنون به درجه‌ای از بعد علمی رسیده‌اند که در میادین جهانی و منطقه زبانزد است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دور افتاده ترین نقاط کشور نعمت آب و برق و گاز وجود دارد و تحریم‌ها نتوانسته کاری از پیش ببرد چرا که توانسته‌ایم بعد علمی را توسعه بخشیده و با بزرگ‌ترین خدمت به کشور مشکلات و موانع را به حداقل برسانیم.

آیت‌الله عاملی اظهار کرد: انتخابات نمونه واقعی استقلال و آزادی مردم ایران به شمار می‌رود و فضای باز سیاسی موجود در کشور از برکات نظام جمهوری اسلامی است و استقلال مهمترین عامل دشمنی آمریکا با ملت ایران است که از مسئولان انتظار داریم در این زمینه موارد لازم را مورد توجه قرار دهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات