۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۳۷۹۸۷
مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله آخوند:

آمریکا و اسرائیل غاصب نمی‌توانند جلوی جبهه مقاومت ایستادگی کنند

آمریکا و اسرائیل غاصب نمی‌توانند جلوی جبهه مقاومت ایستادگی کنند
حجت الاسلام خزایی با اشاره به طرح مساله معامله قرن از سوی استعمار جهانی، گفت: آمریکا و اسرائیل باید بدانند دیگر رسانه‌های آن‌ها نمی‌توانند جلوی جبهه مقاومت ایستادگی کنند.

حجت‌الاسلام محمدجواد خزایی مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله آخوند(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای گسترده دشمن، بیان داشت: آمریکا با بیان مسئله معامله قرن صحنه جنگ نظامی و شکست‌های پی‌درپی خود را به جنگ رسانه‌ای تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل رو به افول حرکت می‌کند، تصریح کرد: اسرائیل نمی‌تواند با تکیه‌ بر قدرت‌های جهان و پول برخی کشورها ماهیت نداشته خود را به اثبات برساند.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله آخوند(ره) اظهار داشت: آمریکا همچون شوروی سابق در حال فروپاشی است و باید بداند که با هیاهوی رسانه نمی‌تواند چهره شکست‌های خود را پاک کند.

وی ادامه داد: مسلمانان منطقه اعم از یمن و سوریه و عراق و حتی افغانستان به آمریکا نشان دادند که استعمار پیر جایی در منطقه خاورمیانه ندارد.

حجت‌الاسلام خزایی اظهار داشت: نه‌ تنها فلسطین بلکه هیچ مسلمانی این را نمی‌پسندد که آمریکا برای مسلمانان تصمیم بگیرد و توهین به بیت‌المقدس توهین به اسلام است.

استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به شکست‌های نظامی آمریکا در برابر ایران اسلامی اظهار داشت: از اول شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون آمریکا نتوانسته است در مقابل ایران اسلامی و جبهه مقاومت بایستد.

وی در پایان گفت: آمریکا از قدیم‌الایام تاکنون با دستگاه رسانه خواسته‌های خود را پیش برده و امروز نیز طرح مسئله معامله قرن آن‌ هم در این شرایط یک بازی رسانه‌ای است اما آمریکا و اسرائیل باید بدانند که دیگر رسانه‌های آن‌ها نمی‌توانند جلوی جبهه مقاومت ایستادگی کنند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات