۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۳۸۰۸۴
مدیر حوزه علمیه فارس:

انقلاب رو به جلو و در حال پیشرفت است

انقلاب رو به جلو و در حال پیشرفت است
حجت الاسلام استوار میمندی گفت: خطبه رهبر انقلاب در نماز جمعه تاریخی تهران نشان داد که مسیر انقلاب رو به جلو و در حال پیشرفت است.

حجت الاسلام محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: خطبه اخیر رهبر انقلاب در نماز جمعه تاریخی تهران مانند گذشته امید بخش، وحدت بخش و نوید دهنده انسجام داخلی بود.

حجت الاسلام استوار میمندی با بیان اینکه مسیر انقلاب، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است، عنوان کرد: خطبه رهبر انقلاب نشان داد که مسیر انقلاب رو به جلو و در حال پیشرفت است.

مدیر حوزه علمیه فارس به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: اقرار مقام رسمی آمریکا به ترور شخصیت نظامی یک کشور دیگر بی سابقه و نشان دهنده تروریسم دولتی آمریکا است.

وی با انتقاد از مجامع جهانی، ابراز کرد: عدم محکومیت شهادت سردار سلیمانی از سوی مجامع جهانی از عجایب روزگار است.

حجت الاسلام استوار میمندی گفت: تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی تمام معادلات دشمن در جدایی مردم از انقلاب اسلامی را به هم ریخت و نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به انتقام سخت سپاه در هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین الاسد، عنوان کرد: این پاسخ نظامی به آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم بی سابقه بود و هیمنه آمریکا را در هم شکست.

وی با بیان اینکه در خصوص علل سانحه هواپیمای اوکراینی ابهاماتی وجود دارد، اظهار داشت: باید پیگیری های لازم صورت گیرد تا از موارد مشابه جلوگیری شود.

حجت الاسلام استوار میمندی ابراز کرد: پس از سانحه تلخ هواپیمای اوکراینی دشمن در صدد کم رنگ کردن ایام الله تشییع سردار سلیمانی و پاسخ سخت سپاه بود اما رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه با طرح بحث قرآنی ایام الله این نقشه دشمن را خنثی کرد.

مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به اینکه در ایام الله دست قدرت خداوند متعال عیان می شود، گفت: در ایام الله هایی مانند دهه فجر و فتح خرمشهر یاری خداوند متعال برای مردمی که با دست خالی در راه خدا جهاد کردند، آشکار شد.

وی با اشاره به حضور مردم از گرایش های مختلف در تشییع میلیونی سردار سلیمانی، عنوان کرد: این تشییع که در طول تاریخ بی نظیر است در تاریخ دو کشور ایران و عراق به ثبت رسید./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات