۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۳۸۰۸۶
مدیر حوزه علمیه قزوین:

باید به قدری قوی شویم که تحریم ها بی اثر شود

باید به قدری قوی شویم که تحریم ها بی اثر شود
حجت الاسلام سبحانی نیا گفت: باید از لحاظ اقتصادی به قدری پیشرفت کنیم که تحریم های آمریکا بی تاثیر شود.

حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به قوی شدن کشور، گفت: باید به دنبال قوی شدن کشور در همه عرصه ها باشیم.

حجت الاسلام سبحانی نیا با بیان اینکه کشور در عرصه نظامی نسبت به سایر عرصه ها قوت بیشتری دارد، عنوان کرد: همچنان نیاز به پیشرفت در عرصه نظامی وجود دارد و باید نیروی زمینی، هوایی، دریایی، ماهواره ای و الکترونیکی تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار داشت: باید از لحاظ اقتصادی به قدری پیشرفت کنیم که تحریم های آمریکا بی تاثیر شود.

وی پیشرفت در عرصه علمی و فرهنگی را دارای اهمیت بیشتری دانست، ابراز کرد: تحول فرهنگی در کشور سبب تحول در نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام سبحانی نیا با بیان اینکه فضای فرهنگی جامعه در حال پسرفت و نگران کننده است، خاطر نشان کرد: مردم عزیز به ویژه جوانان نباید اجازه نفوذ فرهنگی به بیگانگان بدهند و مستحکم در مقابل آن ها بایستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به عهد شکنی های متعدد اروپایی ها اشاره کرد و گفت: مسلم است که اروپایی ها قدرت استقلالی ندارد و وابسته محض آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه وابستگی انواع مختلفی دارد، عنوان کرد: اروپا تعاملات مالی عظیمی با آمریکا دارد و در صورت سرپیچی از آمریکا دچار چالش های سنگینی می شود به همین دلیل هیچ گاه روابط خود را با این کشور برهم نمی زند.

حجت الاسلام سبحانی نیا سیاست اروپا را دست نشاندگی دانست و افزود: با توجه به اینکه اروپا همیشه از پشت به ما خنجر زده است دلیلی ندارد که دلبسته آن ها باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه سیاست اروپایی ها منافقانه است، اظهار داشت: شرافت آمریکایی ها از اروپا بیشتر است چرا که آمریکایی ها علنا دشمنی می کنند اما اروپا بدون اظهار دشمنی در موقع لازم ضربه خود را می زند.

وی بر ارتباطات حداکثری با کشورهای اسلامی تاکید کرد و افزود: برخورد عقلایی با اروپا این است که مانند خودشان رفتار کنیم و به آن ها امید نداشته باشیم.

ارسال نظرات