۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۳۸۱۱۸
امام جمعه موقت کرمان:

اتحاد و وحدت بین کشور‌های اسلامی تنها راه خروج آمریکا از منطقه است

اتحاد و وحدت بین کشور‌های اسلامی تنها راه خروج آمریکا از منطقه است
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با محکوم کردن معامله قرن، بر ضرورت اتحاد مسلمانان تأکید کرد و گفت: دولت ترامپ به یک دولت ورشسکته و ضعیف در جهان تبدیل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی امام جمعه موقت کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با بیان این که آمریکا دشمن اسلام بوده، گفت: آمریکا با به رسیمت شناختن اسرائیل به دنبال آمریکای دوم در خاورمیانه است.
 
وی افزود: منفور‌ترین چهره در جهان، ترامپ بوده که با ترور کردن سردار سلیمانی و کار‌هایی همچون معامله قرن به چهره‌ای منفور تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که اسرائیل غده چرکین در منطقه شمرده می‌شود، ابراز داشت: سازمان ملل و دیگر سازمان‌ها در جهان به دنبال عملی کردن دستورات دولت آمریکا هستند و تنها راه نجات از دشمنان، خروج آن‌ها از خاورمیانه است.
 
استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که بعضی از کشور‌های عربی تابع دستورات آمریکا هستند و هیچ استقلالی را از خود ندارند، اظهار داشت: ترامپ به یک دولت ورشسکته و ضعیف در جهان شناخته شده است.
 
امام جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: اتحاد و وحدت بین کشور‌های اسلامی تنها را خروج آمریکا از منطقه است و کشور‌هایی همچون عربستان و امارات وابستگی کامل به آمریکا دارند.
 
وی با اشاره به این که قوی شدن در مقابل دشمن از جهت سیاسی، اقتصادی و نظامی یکی دیگر از را‌های شکست دادن دشمنان در منطقه محسوب می‌شود، ادامه داد: کسانی که در کشور به دنبال اهداف آمریکا در منطقه هستند، منافق نامیده می‌شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی در پایان با توجه به این که منفعت طلبی در ذات آمریکا بوده، گفت: تمام کشور‌های دنیا بدانند که آمریکا دلسوز هیچ کشوری نبوده و فقط به دنبال اهداف خود در منطقه و جهان است./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
عالیست
حوزه کرمان چقدر کم خبر داره
0
0