۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۳۸۲۳۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مشکلات کشور نتیجه اعتماد به دشمن است

مشکلات کشور نتیجه اعتماد به دشمن است
صفار هرندی با بیان این که مشکلات ثمره اعتماد به دشمن است، گفت: متاسفانه در عرصه اقتصادی برخی از داخلی ها معتقد هستند که در حوزه اقتصادی ما باید به خواسته دشمنان تن دهیم.

به گزارش خبرنگار حبرگزاری رسا، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شب گذشته در مسجد جامع غدیرخم، گفت: زمانی که مردم به ظاهر دنیا می نگرند اولیای الهی به عمق و باطن دنیا توجه دارند و هنگامی که مردم منتظر نتایج سریع و فوری هستند آنان در انتظار نتایج آتی و دوردست به سر می برند.

وی افزود: آن روزی که امام راحل نهضت را آغاز کردند سطحی نگران گفتند تمام شد! در حالی که پیر خمین فرمودند تازه آغاز شده است و دیدیم که بعد از 15 سال نخستین ثمرات این نهضت با پیروزی انقلاب اسلامی به بار نشست.

صفارهرندی ادامه داد: همان سطحی نگران سال 57 سقف نهضت را پیروزی انقلاب اسلامی می دیدند در حالی که امام راحل در جبین تاریخ جهان چیزی جز تاسیس تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای امر ظهور مشاهده نمی کردند برای همین امام راحل فرمودند: این انقلاب آمده تا آدم بسازد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تمدن نوین اسلامی باید فاقد رذالت و رذائل اخلاقی باشد، ابراز کرد: میشل فوکو فیلسوف فرانسوی درباره انقلاب اسلامی ایران می گوید: عامل اصلی حرکت مردم در انقلاب اسلامی نه سیاسی بود نه مادی بلکه آنان آمدند تا خودشان را تغییر دهند.

وی افزود: این امام راحل بود که توانست جوانان را که پیش از انقلاب در عشرتکده‌ها و کاباره‌ها عمر سپری می کردند را از تباهی و سردرگمی نجات دهد و به عارفانی تبدیل کند که روزها در میدان نبرد بجنگند و شبها خاضعانه در پیشگاه پروردگار پیشانی به مهر بسایند؛ امثال شهید سردار سلیمانی ها عارفانی بودند که در مکتب امام راحل رشد کردند و عارف شدند.

صفارهرندی با اشاره به اینکه امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی عظیم‌ترین کارهای کشور را به جوانان سپرد، ادامه داد: در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب مهمترین دغدغه این بود که مبادا دشمن حمله کند اما امام راحل در جنگ تحمیلی با نگاه به دوردست ها می فرمودند: دیوانه ای سنگی انداخت چیزی نشده؛ امروز صدام در چه جایی و ایران در چه جایگاهی قرار دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز ما شاهد صدور انقلاب هستیم، اظهار داشت: امروز همان سعودی هایی که می گفتند ما می توانیم در 12 دقیقه آسمان ایران را تصاحب کنیم پاسخ خود را از یمنی هایی دریافت می کنند که خود را شاگرد حزب الله و انقلاب می دانند.

وی ادامه داد: زمانی که غیور مردان این سرزمین عین الاسد را شخم زدند ترامپ به صورت قطره چکانی تعداد مرگ مغزی‌های ملایم آمریکا را بیان کرد بدون اینکه پاسخ این حمله را بدهد، چون می دانست اگر جواب بدهد ضربه بعدی ایران بسیار سنگین‌تر خواهد بود.

صفارهرندی با اشاره به اینکه همه دنیا به قدرت و قابلیت بازدارندگی و امنیتی ایران اذعان دارند، گفت: متاسفانه در عرصه اقتصادی برخی از داخلی ها معتقد هستند که در حوزه اقتصادی ما باید به خواسته دشمنان تن دهیم؛ کسانی که این ایده را دارند بدون نگاه به ظرفیت داخلی هیچ اقدامی در راستای رفع موانع تولید نمی کنند و تنها نگاهشان به بیرون از کشور است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از زمانی که این نگاه در جمعی از زمامداران داخلی شیوع پیدا کرد کشور با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شد؛ این مشکلات ثمره اعتماد به امضای کری است، برجام قرار بود رونق اقتصادی در کشور ایجاد کند؟! امروز مراکز دانش بنیان کشور چنین مطرح می کنند اگر دولت از ما چیزی بخواهد تولید کنیم چیزی نیست که نتوانیم؛ آیا این ظرفیت علمی و نخبگانی پیشرفت و توسعه نیست.

وی افزود: امروز ضدانقلاب های بنام خارج نشین تاکید می کنند جمهوری اسلامی ایران هرگز نباید تضعیف و یا سقوط کند چرا که اگر چنین شود چیزی از ایران باقی نخواهد ماند؛ جمهوری اسلامی جدای از ایران نیست؛ حضور پرشور در انتخابات پشتوانی از انقلاب است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه نسل نو
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کسانی که در جست‌وجوی حق می‌باشند و به حق گرایش دارند، نسبت به باطل کراهت داشته و با آن مخالفت می‌ورزند. نتیجه این مخالفت مبارزه با فساد و حمایت از صلاح و اصلاح است.
0
0