۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۳۸۲۵۵

سنگ‌تمام BBC برای «روح‌الله زم»

سنگ‌تمام BBC برای «روح‌الله زم»
رسانه دولتی انگلیس به بهانه نزدیک شدن موعد محاکمه «روح الله زم» گزارش ویژه‌ای تنظیم کرد و کوشید دروغ‌پردازی‌های وی را توجیه کند.

به گزارش خبرگزاري رسا، طبق اعلام سخنگوی قوه قضائیه، کیفرخواست مدیر "آمدنیوز" صادر شده است و دادگاه رسیدگی به جرائم نامبرده به‌زودی برگزار خواهد شد.

رسانه دولتی انگلیس به بهانه نزدیک شدن موعد محاکمه «روح الله زم» گزارش ویژه‌ای تنظیم کرد و کوشید دروغ‌پردازی‌های وی را توجیه کند.

در بخشی از گزارش بی بی سی آمده است: دی‌ماه 96 نقطه عطف زندگی روح‌الله زم و "آمدنیوز" بود؛ یک کانال تلگرامی که به اتاق جنگی علیه جمهوری اسلامی تبدیل شد و بر اساس برخی شواهد، آمار بازدیدهای این کانال در برخی از روزها به بیش از دو میلیون رسید.

بی بی سی ادامه می‌دهد: روزی که سپاه پاسداران اعلام کرد زم را در اختیار دارد، تعداد دنبال‌کنندگان کانال بیش از یک میلیون نفر بود؛ آماری که رؤیای برخی از رسانه‌های داخل ایران است.

رسانه دولتی انگلیس، دروغ‌پردازی‌های دائمی آمدنیوز را اینگونه توجیه کرد: روح‌الله زم گفته بود که "من روزنامه‌نگار نیستم، کارم فعالیت سیاسی است و در این راه هم کارهایی مجاز است که در روزنامه‌نگاری ممکن نیست". او همچنین درباره جسارتش در پخش و انتشار اخبار پشت‌پرده ایران گفته بود که «من یک آدمِ رَد داده‌ام».

بی‌بی‌سی برای «روح‌الله زم» لایحه دفاعیه تنظیم کرد!

/1360/

منبع: جام نیوز

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
در مورد روح اللٌه زم : الا ای که بودی در آمد نیوز ، مدیر مهمٌی که سوختت فیوز ، مگر قحط بود بر سرت کار خوب، که فَرُقَت کنی مسـَعِدٌُ بهرِ چوب؟ اگر جان سالِم بِدَر زین خطر ، بَری ، شو فِراری به ملک قَطَر ، بگیر پیش از آنجا ره غرب را ، ولی ترک کن ظاهراََ حرب را ، همانندِ این زاهدی اردشیر، سر رشته ی حقٌَه بازی بگیر ، بصورت زعشقِ وطن نیز بمیر، ستایش کنند کسانی نه دیر ،
برندت به بالا همانند حرٌ ، حسابش کنند خاک پایت چو درٌ با سلام و درود بر عزیزان بزرگوارمان در وب سایت خوب و وزین رسا مطلبی را که تقدیم کرده ام در صورتی که مناسب و صلاح است لطفاَ امر
به انتشار ش بفرمائید وگرنه که بنده نیز نظر مبارکتان را ارجح میدانم ..با تشکر والتماس دعا .
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
از آنجا که مردم نجیب و خوب ما اگر برخیشان نسبت به زاهدی هم از خود عطوفت نشان میدهند این امر نباید او و بی بی سی بدبخت را فریب بدهد و امید وار کند که لابد بهدف شومشان خواهد رسید ، بلکه باید بدانند ، این مردم از دین و حکومتشان دست بردار نیستند . امکان ندارد که آنان و اربابانشان بتوانند دین و اعتقادات را از اینان بگیرند، زیرا همین عواطف را هم بخاطر همان اعتقادات دینیشان بروز می دهند لذا بنده در انتهای مطلبی که قبلاََ نوشته ام اضافه میکنم که: ولیکن بخاطر نگهدار این ، نخواهند کشید دست هر گز ز دین ، که سرچشمه ی عفوشان دین بود ، نشان از دل خالی از کین بود .
0
0