۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۳۸۲۶۲
مدیرعامل ایران خودرو:

ثبت نام رباتی در سایت خرید خودرو ممکن نیست

ثبت نام رباتی در سایت خرید خودرو ممکن نیست
مقیمی با اشاره با موضوع رباتی که اقدام به ثبت نام در سایت ایران خودرو می‌کرد، گفت: ربات نمی‌تواند در سیستم ثبت نام انجام دهد.

به گزارش خبرگزاري رسا، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو گفت: در تلاش هستیم در حوزه صنعت خودرو کار را به خوبی پیش ببریم. همه همتان بر أین است که با پیوند وحدت را حفظ کنیم.

او بیان کرد: در محصولات حتما باید به این نکته توجه کرد که نقشه راه ایران خودرو در شرف نهایی شدن است و باید این نقشه راه را در پیش گرفت.

مقیمی افزود: توجه به پتانسیل داخلی یکی از نقاط قوت است که باید نگاهمان به سمت داخل باشد. باید خودمان را در ساخت داخل به عمق ١٠٠ درصدی برسانیم و این هدفمان است.

مدیرعامل ایران خودرو تشریح کرد: وضعیت تولید داخلمان خیلی خوب شده است و تنها یک چالش کوچک داریم که قابل رفع است، در سأل ٩٩ در نظر داریم تولید داخلمان را به ٣ هزار دستگاه برسانیم.

او گفت: تعدادی نیرو تعدیلی داشته ایم که به کمک خدا مجدد آن‌ها را مشغول به کار کردیم و در نظر داریم میزان اشتغال را افزایش دهیم. این نکته قابل ذکر است که تولید امروزه با تولید گذشته تفاوت دارد چرا که همت بیشتری پشت کار بوده است.

مدیرعامل ایران خودرو درباره علت افزایش قیمت خودرو گفت: در طی سه ماه گذشته ١٥٠ هزار خودرو تحویل داده ایم. معادل این است که در ٦ ماه تحویل داده ایم. این شایعه وجود ندارد که ما خودرو تحویل نمی‌دهیم.

او تشریح کرد: اکنون حتی روز‌های تعطیل تحویل داده ایم که بیش از ٤٠ هزار خودرو در تعطیلات تحویل داده شده است. اجرای تعهداتمان اولویت کارخانه است. نگرانی ما نگرانی مردم است. یک ریال به قیمت کارخانه اضافه نشده است.

مدیر عامل ایران خودرو بیان کرد: پایان سال پیک تقاضا برای خودرو است که ما نیز فعالیتمان را افزایش داده ایم. هیچ رانتی وجود ندارد.

او درباره رباتی که اقدام به ثبت نام در سایت ایران خودرو می‌کرد، گفت: ربات نمی‌تواند در سیستم ثبت نام انجام دهد. عرضه را در ماه‌های پایانی افزایش خواهیم داد و تقاضای کاذب را مدیریت می‌کنیم./1360/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
ثبت نام در ان سایت بسته است.
0
0