۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۳۸۳۳۸
فرمانده سپاه کربلا تأکید کرد؛

ضرورت توجه به شعارهای انقلاب و تقویت جریان های انقلابی در گام دوم

ضرورت توجه به شعارهای انقلاب و تقویت جریان های انقلابی در گام دوم
سردار بابایی با بیان این که با روحیه انقلابی می‌توانیم از سختی‌ها و مشکلات عبور کنیم، گفت: با چنین روحیه و تفکری، هیچ قدرتی نمی‌تواند مسیر ما را تغییر دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان که به میزبانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد با اشاره به این که امروز حوزه‌های علمیه باید در کنار توجه به مسائل علمی و آموزشی در جهت تقویت جریان‌های انقلابی و کاهش تهدیدات نیز گام بردارند، گفت: توجه به این مسائل باید در حوزه به عنوان یک عنوان درسی مورد توجه قرار گیرد.
 
وی در ادامه سخنان خود نقش روحانیت در پیروزی و استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی را محوری دانست و با بیان این که روحانیت امروز نیز باید قدرت و توان بیشتری در جهت تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی گام بردارد و در این مسیر نباید غفلت صورت گیرد، افزود: در گام دوم انقلاب به حضور پررنگ طلاب و روحانیان بیشتر نیاز داریم.
 
سردار بابایی به راه اندازی قرارگاه مسجد در استان اشاره کرد و با بیان این که امام جماعت، هیأت امناء و پایگاه بسیج سه رکن اصلی مساجد است، تصریح کرد: باید از ظرفیت طلاب و روحانیان بیشتر در سطح مساجد استان بهره گرفته شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که طلاب نباید با مسائل روز سیاسی و مباحث انقلابی بیگانه باشند، افزود: طلبه باید در مسائل انقلاب به روز باشد.
 
سردار بابایی، بی توجهی به شعار‌های انقلاب و جریان‌های انقلابی را یکی از نقاط ضعف در گام نخست انقلاب عنوان کرد و گفت: این بی توجهی‌ها قالباً از سوی دولت‌ها اتفاق افتاد و باید در گام دوم، شعار‌های انقلاب برجسته و جریان‌های انقلابی تقویت و به آن‌ها میدان بیشتری داده شود.
 
فرمانده سپاه کربلا با تأکید براین که انقلابی بودن به معنای خستگی ناپذیری است، افزود: با روحیه انقلابی می‌توانیم همان طور که در صنعت دفاعی و نظامی پیشرفت‌های گسترده‌ای داشتیم در سایر بخش‌های کشور نیز به توسعه همه جانبه دست پیدا کنیم.
 
وی، عدالت، رفاه نسبی، ظلم ستیزی و شجاعت در برابر دشمنان را از جمله شعار‌های مهم انقلاب دانست و با بیان این که این شعار‌های مهم باید در جامعه بیشتر تقویت شود، گفت: روحانیت نیز باید روحیه انقلابی را در خود تقویت کند و خروجی حوزه نیز باید طلبه انقلابی باشد.
 
سردار بابایی با بیان این که با روحیه انقلابی می‌توانیم از سختی‌ها و مشکلات عبور کنیم، بیان داشت: با چنین روحیه و تفکری، هیچ قدرتی نمی‌تواند مسیر ما را تغییر دهد.
 
وی با تأکید براین که امروز باید ارزش‌های انقلاب در جامعه زنده و پویا باشد، افزود: تربیت طلاب انقلابی، مطالبه مشی انقلابی از مسؤولان و همچنین ترویج این نوع نگاه در میان مردم از جمله وظایف مهم حوزه و روحانیت است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات