۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۶۳۸۱۹۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

روحیه مطالبه گری از شاخصه‌های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی است

روحیه مطالبه گری از شاخصه‌های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی روحیه مطالبه گری را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخصه‌های دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار دانشجویان مازندرانی دانشگاه امام صادق (ع) با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، این ایام را یادآور ایستادگی ملت ایران در برابر رژیم طاغوت دانست و گفت: رهبری مرجعیت دینی در رأس نهضت انقلاب با وحدت و همبستگی مردم منجر به پیروزی نهضت شد.
 
وی با بیان این که حضور در صحنه مردم همواره یکی از دلایل اقتدار و عظمت ملت ایران در چهل سال اخیر بوده است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی امروز به یک جایگاه مقتدری در جهان دست یافته است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که پیشرفت‌های چهل ساله ایران اسلامی در بخش‌های مختلف غیر قابل مقایسه با گذشته است، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه تحریم‌های ظالمانه غرب به کشوری مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی همچنین به رشد علمی و آموزشی در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز و به برکت انقلاب دانشگاه و مراکز علمی و آموزشی کشور چندین برابر شده و ایران اسلامی از لحاظ علمی جزء کشور‌های برتر دنیا به شمار می‌رود.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که امروز نیز دانشجویان کشور باید تلاش و حرکت انقلابی خود را ادامه دهند، افزود: نگاه و تفکر انقلابی باید در دانشجویان بیش از پیش تقویت شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دانشجویان نباید نسبت به مسائل مختلف کشور بیگانه باشند، بیان داشت: روحیه مطالبه گری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخصه‌های دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی است.
 
وی با اشاره به این که امروز همه باید برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی تلاش کنند، افزود: وحدت و همبستگی میان مردم و مسؤولان یکی از بهترین راه‌های تقویت نظام و انقلاب و خنثی کردن توطئه دشمنان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز هر چه در توان داشته علیه ملت ایران به کار گرفته است، تصریح کرد:، اما حضور، ایستادگی و مقاومت مردم مانع تحقق توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب شده است.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود، دانشگاه امام صادق (ع) را از یادگاران آیت الله مهدوی کنی (ره) دانست وگفت: خروجی این دانشگاه می‌توانند نقش بسیار مهمی در بخش‌های مختلف کشور داشته باشند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات