۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۳۷۹۲۴
حجت الاسلام قائمی:

تقویت گفتمان انقلاب اسلامی راه مقابله با پروژه نفوذ است

تقویت گفتمان انقلاب اسلامی راه مقابله با پروژه نفوذ است
معاون حوزه علمیه مازندران گفت: دشمن می‌کوشد با ابزار مختلف آرمان‌های اصیل انقلاب را کمرنگ کند که تقویت گفتمان اصیل انقلاب راه مناسبی در جهت مقابله با اهداف دشمن است.
حجت الاسلام جواد قائمی، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: در چنین ایامی ملت انقلابی و شهید پرور ایران در یک بالندگی ملی و مذهبی معجزه بزرگ قرن بیستم را رقم زدند.
 
وی افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران با وحدت و همبستگی شیرازه یک رژیم تا دندان مسلح و ژاندارم آمریکا در منطقه را از هم پاشیدند و یک نظام مبتنی بر آرای مردم و بر اساس اصول مردم سالاری دینی در این کشور استقرار پیدا کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود گفت: استقلال و خودباوری و تکیه بر داخل، مقابله با استکبار جهانی، تقویت عزت و اقتدار ملی و گسترش خدمات دهی به مردم در عرصه‌های مختلف از جمله آثار ارزشمند انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است.
 
حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که در چهل سال اخیر شاهد صدور اهداف انقلاب اسلامی در جهان بودیم، خاطرنشان کرد: جهانی شدن گفتمان و فرهنگ انقلاب اسلامی در شرایطی محقق شد که دشمنان همه توان خود را برای انزوای ایران اسلامی به کار گرفتند.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی سختی‌ها و موانع بسیاری را در چهل سال اخیر با موفقیت پشت سر گذاشته است، بیان داشت: علیرغم این که همه دشمنان و معاندان این انقلاب برای جلوگیری از گسترش و پیشرفت نظام بسیج شده بودند، اما در برابر عظمت ملت ایران شکست خوردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی مسیر اصلی خود را بدون توقف می‌پیماید، خاطرنشان کرد: توطئه‌ها و فشار‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی نمی‌تواند مانع حرکت عظیم ملت ایران شود.
 
حجت الاسلام قائمی با بیان این که انقلاب اسلامی همه معادلات دشمن در منطقه و حتی سراسر جهان را بر هم زد، ادامه داد: در شرایطی که نظام سلطه در حال بلعیدن خاورمیانه بود، امام خمینی (ره) با استقرار یک حکومت دینی ملت‌های منطقه را نسبت به توطئه دشمن آگاه ساخت.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی در طی چهل سال اخیر همواره با فتنه‌ها و توطئه‌های بسیاری از سوی دشمنان مواجه بوده است، افزود: اما همه فتنه‌های چهل سال اخیر کشور با ایستادگی، مقاومت و بصیرت ملت ایران خنثی شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز نیازمند تقویت بیشتر گفتمان انقلاب اسلامی در سطوح مختلف جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: دشمن می‌کوشد با ابزار مختلف آرمان‌های اصیل انقلاب را کمرنگ کند که تقویت گفتمان اصیل انقلاب راه بسیار مناسبی در جهت مقابله با اهداف دشمن است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات