۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۳۷۹۲۵
حجت الاسلام قلی پور:

معامله قرن، تنفس مصنوعی آمریکا برای جلوگیری از سقوط رژیم صهیونیستی است

معامله قرن، تنفس مصنوعی آمریکا برای جلوگیری از سقوط رژیم صهیونیستی است
امام جمعه بابلسر با محکوم کردن طرح ننگین معامله قرن، آن را تنفس مصنوعی آمریکا برای رژیم در حال سقوط صهیونیستی دانست.
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن طرح ننگین معامله قرن، آن را تنفس مصنوعی آمریکا برای رژیم در حال سقوط صهیونیستی دانست.
 
وی با بیان این که این گونه اقدامات آمریکا نمی‌تواند مانع سقوط و نابودی رژیم جنایت کار صهیونیستی شود، افزود: معامله قرن به طور قطع و یقین به مقابله با استکبارجهانی تبدیل می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: طرح آمریکایی صهیونیستی معامله قرن پایان کار استکبار خواهد بود و زودتر از وعده رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو می شود و نابودی کامل استکبار و صهیونیسم جهانی را شاهد خواهیم بود.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که امت اسلامی باید در برابر این طرح ننگین آمریکا قاطعانه موضع گیری کنند، گفت: سکوت در برابر چنین طرح ننگینی به طور حتم موجب گستاخ‌تر شدن آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد شد.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که ملت مظلوم فلسطین بیش از هفت دهه است در حال مبارزه با یک رژیم اشغال گر و جعلی هستند، افزود: به فضل الهی؛ انتقام سخت ملت‌های مسلمان زمانی است که علاوه بر خروج ذلت بار آمریکا از منطقه، نماز جمعه بیت المقدس را به امامت، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای اقامه کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، طرح رییس جمهور خبیث آمریکا را خائنانه، ظالمانه و یک‌جانبه توصیف کرد و گفت: این طرح با هدف حفظ امنیت و دوام بخشیدن به حیات ننگین رژیم صهیونیستی، شکستن اتحاد و همدلی جبهه مقاومت و جبران شکست‌های راهبردی آمریکا و صهیونیسم و مرتجعین عرب در منطقه رونمایی شد.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که آمریکایی‌ها نمی‌توانند با رونمایی از چنین طرح‌های ننگینی به حیات نکبت بار رژیم صهیونیستی تداوم بخشند، بیان داشت: این رژیم اشغال گر و جنایت کار، رژیمی نامشروع است و امت اسلامی باید در برابر جنایت‌های آشکار این رژیم سکوت نکنند.
 
امام جمعه بابلسر با تأکید براین که امروز جبهه مقاومت با اقتدار در برابر این توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی خواهند کرد، گفت: تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تضییع حقوق مردم مظلوم فلسطین راه به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات