۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۳۷۹۲۶
حجت الاسلام یوسف پور:

دشمن برای تضعیف انقلاب به دنبال پاک کردن حافظه تاریخی ملت ایران است

دشمن برای تضعیف انقلاب به دنبال پاک کردن حافظه تاریخی ملت ایران است
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که انقلاب اسلامی، حاصل حرکت از ظلمت به نور ولایت الهی است، گفت: لازمه این حرکت ذکر ایام الله، صبر و شکر وافر است.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، این روزها را یادآور همبستگی میلیون‌ها ایرانی برای همراهی با نهضت انقلاب اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که نهضت امام خمینی (ره) با حضور و پشتیبانی ملت ایران به پیروزی رسید، افزود: این مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب حضوری بی نظیر و تعیین کننده داشتند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایام الله روز‌هایی است که انسان دست قدرت الهی را در حوادث و وقایع مشاهده می‌کند، خاطرنشان کرد: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ این کشور محسوب و جزء روز‌های سرنوشت ساز، درس آموز و عبرت انگیز به شمار می‌رود.
 
حجت الاسلام یوسف پور با تأکید بر این که حافظه تاریخی جامعه باید فعال و پویا باقی بماند، گفت: بزرگداشت ایام الله دهه فجر یکی از راه‌های مهم فعال نگه داشتن حافظه تاریخی جامعه است.
 
وی با بیان این که در منطق قرآن، یوم الله روز آزادی انسان‌ها از طاغوت و جاهلیت است، افزود: قرآن کریم دستور می‌دهد موضوعی را به یاد داشته باشید، معنایش این است که به یاد داشتن آن موضوع، یک سیر تربیتی برای رشد است، که اگر این یاد وجود نداشته باشد، آن سیر را از دست خواهیم داد.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که پرداختن به حوادث دوران نهضت انقلاب برای جامعه امروز بسیار ضروری است، تصریح کرد: بی‌خبری از تاریخ قبل و بعد از انقلاب، خطرناک و خسارت‌بار است و «ذکر ایام الله» انقلاب، ما را برای نعمت‌های انقلاب اسلامی، شاکر و در مقابل سختی‌هایش، صبّار می‌کند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که انقلاب اسلامی، حاصل حرکت از ظلمت به نور ولایت الهی است، خاطرنشان کرد: لازمه این حرکت ذکر ایام الله، صبر و شکر وافر است.
 
وی با اشاره به این که دشمنان تا پیش از پیروزی انقلاب همه توان و ابزار تبلیغاتی خود را به کار گرفتند تا اسلام ناب و معارف الهی کاملاً فراموش شود، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب احیای اسلام و معارف دینی شد.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را به ملت بزرگ ایران هدیه کرد، خاطرنشان کرد: امروز پس از چهل سال از عمر با برکت انقلاب، کشورمان در بسیاری از عرصه‌ها و بخش‌ها به خودکفایی و استقلال دست پیدا کرده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات