۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۳۸۳۶۰
حجت الاسلام غلامی:

انقلاب اسلامی، راهبردهای آمریکا در منطقه را به بن بست کشاند

انقلاب اسلامی، راهبردهای آمریکا در منطقه را به بن بست کشاند
حجت الاسلام غلامی، راهبرد آمریکا در منطقه را شکست خورده دانست و گفت: آمریکایی‌ها در منطقه به دنبال بالا بردن ضریب امنیت رژیم صهیونیستی بودند که شکست خوردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان که در سپاه کربلا استان برگزار شد با اشاره به این که ایجاد خاورمیانه کوچک، دولت سازی، ملت سازی، بالا بردن ضریب امنیت رژیم صهیونیستی و تسلط بر منابع منطقه از جمله مهم‌ترین راهبرد‌های آمریکا در منطقه بود، گفت: آمریکایی‌ها برای تحقق این راهبرد خود در منطقه هزینه سنگینی را پرداخت کردند.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها برای حفظ ابرقدرتی خود در دنیا هزینه هنگفتی انجام دادند تا خاورمیانه را از دست ندهند، افزود: همه این هزینه‌ها برای ایستادن در مقابل انقلاب اسلامی بود که گفتمان جدیدی را در دنیا ارائه کرده بود.
 
حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که در گذشته تنها گفتمان‌های کمونیستی، ماتریالستی، ملی گرایی، امومانیستی و سکولاریستی وجود داشت، گفت: اما انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را به دنیا با محوریت دین ارائه کرد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که گفتمان دینی انقلاب، آمریکایی‌ها را در منطقه به دردسر انداخته شود، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در منطقه به دنبال بالا بردن ضریب امنیت رژیم صهیونیستی بودند که شکست خوردند.
 
وی با تأکید براین که آمریکایی‌ها به هیچ یک از اهداف خود در منطقه نرسیدند، ادامه داد: سپهبد شهید سلیمانی غرور ملت ایران بود که در پاسخ به شهادت این سردار دل ها، ما هم ابهت آمریکا را زدیم و هیبت آن‌ها را شکستیم.
 
حجت الاسلام غلامی با بیان این که در ۸۰ سال اخیر کسی جرأت نداشت حتی به آمریکایی‌ها چپ هم نگاه کند، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این اقدام خود درس بزرگی به آمریکایی‌ها داد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که رییس جمهور آمریکا پس از ناکامی‌های گسترده در خاورمیانه به منظور پاسخگویی به افکار عمومی جهان و کشور خود که در اقدامی جنایت کارانه سپهبد سلیمانی را به شهادت رساند، افزود: اما خون پاک سپهبد شهید سلیمانی بار دیگر طرح دشمن را خنثی کرد.
 
وی با تأکید براین که امروز دستگاه دیپلماسی ما باید در تقابل با هجمه‌های رسانه‌ای و دروغ پردازی غرب فعال‌تر عمل کند، بیان داشت: آمریکایی‌های جنایت کار می‌خواهند چهره دیگری از حاج قاسم سلیمانی را در افکار عمومی دنیا معرفی کند که نیازمند تلاش بیشتر دستگاه دیپلماسی کشورمان به منظور خنثی سازی این توطئه دشمنان است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات