۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۶۳۸۳۸۷
از سوی مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل؛

مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار فدوی در مسجد مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه پیشرفت نظام اسلامی اهتمام ویژه ای دارند

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین عابدی در این مراسم با تأکید بر ضرورت مقابله با طرح ها و توطئه های استعماری و استکباری دشمنان اسلام عنوان کرد: امروز سپاه مقتدر انقلاب اسلامی با همه توطئه های دشمن مقابله می کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز داشت: امروز پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه پیشرفت نظام اسلامی اهتمام ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه سپاه برای مقابله با دشمن برنامه های مشخصی دارد که بسیاری از آنها قابل گفتن نیست، گفت: پاسداران عزیز برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی از همه چیز خود گذشته اند.

مقاومت ملت مظلوم یمن نمی از انقلاب اسلامی است

همچنین سردار فدوی در این مراسم با بیان اینکه امروز یمنی ها، رژیم آل سعود را خوار و ذلیل کرده اند، مطرح کرد: تنها عاملی که سبب می شود غربی ها و ایادی آنها همواره با شکست رو به رو شوند این است که تنها می توانند محاسبات مادی و دنیوی داشته باشند و از قدرت های معنوی غافل هستند؛ امروز جبهه مقاومت با تکیه بر قدرت های معنوی توانسته است جبهه استکبار را شکست داده و از رویارویی عاجز کند.

وی با اشاره به اینکه ملت مظلوم یمن علیرغم اینکه در محاصره هستند پیشرفت های روز افزون نظامی دارند، بیان داشت: بهره هوشی یمنی ها بسیار بالا است و محاصره ها سبب شده تا این استعدادها شکوفا شود؛ امروز یمنی ها با وجود همه فشارهای استکباری با تکیه بر هوش و ذکاوت خود موشک می سازند و از آن رونمایی می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مقاومت ملت مظلوم یمن نمی از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز اگر به تکالیف الهی خود عمل کنیم بدون شک همه اهداف انقلاب اسلامی محقق خواهد شد و در برابر همه توطئه های دشمن به پیروزی خواهیم رسید./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات