۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۳۸۴۵۹

قدردانی امام جمعه بندرعباس از جوانان جهادی برای برگزاری کنگره شهدای هرمزگان

قدردانی امام جمعه بندرعباس از جوانان جهادی برای برگزاری کنگره شهدای هرمزگان
امام جمعه بندرعباس گفت: در کنگره ملی شهدا خلوص و کار جهادی را به نظاره نشستیم و فرهنگ کار جهادی را به ویژه در نسل جوان تجربه کردیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان اظهار داشت: کنگره برکات زیادی داشت و مهم‌ترین برکت آن ایجاد و تقویت روحیه وحدت و انسجام میان ارکان مختلف در استان هرمزگان بود.

وی افزود: ما با برگزاری این کنگره به ظرفیت‌های خود ایمان آوردیم و متوجه شدیم توان برگزاری چنین مراسمات عظیمی را در استان داریم، ما متوجه شدیم ظرفیت‌های خوبی در جوانان مومن و انقلابی استان وجود دارد که می‌توانند کارهای بزرگی خلق کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: در کنگره ملی شهدا خلوص و کار جهادی را به نظاره نشستیم و فرهنگ کار جهادی را به ویژه در نسل جوان تجربه کردیم، جوانان به عشق شهدا وارد صحنه شدند و کارهای بزرگی انجام دادند.

وی تصریح کرد: ظرفیت این جوانان انقلابی در استان هرمزگان زیاد است و فهمیدیم این جوانان می‌توانند محور فعالیت‌ها باشند، ما به این جوانان ایمان داریم و می‌دانیم در زمان خود رقم زننده فعالیت‌های خوبی خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: رهبر معظم انقلاب محور بیانیه را بر روی جوانان قرار داده و این نشان می‌دهد رهبری جوانان را باور دارند و ما نیز در استان باور داریم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: کار فاخر و ارزشمندی انجام شد و موجب خرسندی خانواده شهدای استان شد، این کنگره پایان کار نیست بلکه آغازی است برای کارهای بزرگی که متناسب با نیاز و ظرفیت‌های آتی خلق می‌شود.

وی اظهار داشت: کسی در کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان کم کاری نکرد و امیدواریم این حرکت‌ها تداوم یابد و به نوبه خودم از زحمات تمام دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان تشکر می‌کنم./1350/د102/ب1

ارسال نظرات