۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۳۸۵۱۳

بازتاب سخنان امروز رهبرانقلاب در رسانه‌های اسرائیلی

بازتاب سخنان امروز رهبرانقلاب در رسانه‌های اسرائیلی
سخنان رهبر انقلاب در خصوص مرگ معامله قرن، واکنش گسترده ای در رسانه های اسرائیلی داشت تا جایی که جروزالم پست و یدیعوت آحرونوت، در خبری فوری به بازتاب بیانات آیت الله خامنه ای پرداختند.

به گزارش خبرگزاري رسا، رهبر انقلاب در دیدار با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، در خصوص رونمایی آمریکایی ها از طرح معامله قرن اظهار داشتند: آمریکایی‌ها دلشان را خوش کرده‌اند که با گذاشتن اسم بزرگ، طرحشان علیه ملت فلسطین موفق شود در حالی که این کار آنها احمقانه و خبیثانه است و از همین شروع قضیه به ضررشان تمام شده است. 

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه این طرح قبل از مُردن ترامپ می‌میرد، افزودند: این کار قطعاً به نتیجه نخواهد رسید، بنابراین رفت‌وآمد و هزینه کردن برای آن و جنجال به‌راه انداختن و رونمایی از آن کاری احمقانه است.

سخنان رهبر انقلاب در خصوص مرگ معامله قرن، واکنش گسترده ای در رسانه های اسرائیلی داشت تا جایی که جروزالم پست و یدیعوت آحرونوت، در خبری فوری با بازتاب بیانات آیت الله خامنه ای، نوشتند: «طرح "معامله قرن" آمریکا، قبل از مردن ترامپ خواهد مُرد.»

 

 

رسانه اروپایی سوییس‌اینفو نیز با پوشش اظهارات مقام معظم رهبری نوشت: «توطئه آمریکایی به اصطلاح "معامله قرن" قبل از مرگ ترامپ خواهد مرد.»

 

 
 
/1360/
 
منبع:جام نیوز
ارسال نظرات