۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۳۸۴۲۰
مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران:

انتخابات رقابتی نیست و فرمایشی است؛ سخنی در امتداد سخن فتنه گران ۸۸

انتخابات رقابتی نیست و فرمایشی است؛ سخنی در امتداد سخن فتنه گران ۸۸
مقدم فر با بیان اینکه مجلس قبلی مجلسی نبود که مردم می‌خواستند، گفت: انتخابات رقابتی نیست و فرمایشی است، سخنی در امتداد سخن فتنه گران ۸۸ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران، شب گذشته در مسجدجامع غدیرخم، گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی دوران و عصر جدیدی آغاز شد و دشمن به این مهم کاملا آگاه است.

وی به خطبه های رهبر انقلاب و پیام معظم له به اتحادیه دانشجویان اروپایی اشاره کرد و ادامه داد: نکاتی که رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه به آن اشاره داشتند نکات بسیار مهمی بود که به دو زبان فارسی و عربی ایراد شد.

مقدم فر ادامه داد: همچنین در پیامی که رهبر انقلاب به اتحادیه دانشجویان اروپا داشتند فرمودند: شما دانشجویان این نشست سالانه خودتان را در حالی برگزار می کنید که در عالم پدیده های بی نظیری در حال رخ دادن است؛ آن پدیده در جمهوری اسلامی ایران در حال رسیدن به نقطه ای است که می تواند اتفاقات مهم و بی نظیری را رقم بزند.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی تحولی در قلوب ایجاد کرد که موجب تحیر دنیا شد، عنوان کرد: قریب به 50 میلیون نفر در تشییع و اجتماعاتی که در اقصی نقاط کشور برای سردار دلها برگزار شد شرکت کردند و این سیل جمعیت برای دشمن باور کردنی نبود.

وی افزود: ترامپ زمانی که این ترور احمقانه و وحشیانه را انجام داد نه تنها از سوی مخالفان بلکه از جانب هم حزب هایش نیز مورد سرزنش قرار گرفت، رییس جمهور آمریکا تصور نمی کرد با محاسبات دقیقی که انجام داده بود طرحش با شکست روبرو شود؛ اراده خداوند بر این بود که با شهادت حاج قاسم دنیا متحول شود.

مقدم فر ادامه داد: آنان تصور می کردند با وجود گرانی و مشکلاتی که در کشور وجود دارد می توانند بدون واکنش افکار عمومی این نخ مقاومت را پاره کنند در حالی که چنین نشد و با شهادت سردار سلیمانی زمینه اتفاق بزرگ یعنی ایجاد تمدن اسلامی رقم خورد.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه روز شهادت سردار سلیمانی و عملیات عین الاسد یوم الله بود، ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی غبارها را از مقابل دیدگان کنار زد و انقلاب دیگری در دلها ایجاد شد؛ مردم در تشییع پیکر آن شهید والامقام نشان دادند که دوستار انقلاب بوده و تنها از عملکرد مسؤولان ناراحت هستند.

وی افزود: امروز سپاه قدس تنها مربوط به مسلمانان نیست بلکه به فرموده رهبر انقلاب سپاه قدس ماموریتی انسانی دارد و همه انسان های آزادی خواه می توانند در دفاع از بی گناهان به پا خیزند.

مقدم فر با تاکید بر اینکه عملیات عین الاسد آبرو و حیثیت جهانی آمریکا را برد، گفت: دشمن برای آنکه این آبروریزی را جمع کند و کوچک جلوه دهد با عملیات روانی رسانه ای اقدام به تشویش اذهان عمومی و طرح خطای انسانی سقوط هواپیمای اوکراینی کرد در حالی که همه متخصصان سایبری و الکترونیک آن حادثه را مشکوک می دانند.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انتقام سخت خروج آمریکا از منطقه خواهد بود، عنوان کرد: خروج آمریکا از منطقه با دیپلماسی محقق نمی شود بلکه با عملیات چراغ خاموش آتش به اختیار انجام خواهد شد چیزی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم.

وی افزود: امروز فضای منطقه برای آمریکایی‌ها ناامن شده و هر روز شاهد یک حمله موشکی به قرارگاه های آنان هستیم و این نشان می دهد خداوند منتقم خون سردار سلیمانی است.

مقدم فر یوم الله 22 بهمن را معجزه الهی دانست و گفت: 41 سال مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه ها و فتنه ها همه معجزه الهی است. فتح باب و عصر جدیدی آغاز شده و انقلاب اسلامی در مرحله دوم خود در حال حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی و ظهور است.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران در بخشی دیگر با اشاره به انتخابات آتی، ابراز کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات ضامن امنیت و عامل موثر بازدارندگی است مردم در انتخاب نامزدها باید دقت کنند افراد انقلابی، مومن، شجاع، متخصص و جهادگر انتخاب کنند؛ نماینده ای که میلیاردی خرج می کند تا وارد مجلس شود نمی تواند وکیل مردم باشد.

وی افزود: برخی غافلین داخلی می گویند انتخابات رقابتی نیست و فرمایشی است؛ این سخن توهین به هزاران خون شهید و در امتداد مسیر فتنه گران 88 و منافقان است. اینکه امروز دشمنان داخلی و خارجی شورای نگهبان را تخریب می کنند و زیر سوال می برند همان کاری است که در دوران مشروطه انجام شد. همه دشمنان به دنبال این هستند که انتخابات ایران پرشور برگزار نشود. مجلس قبلی مجلسی نبود که مردم می خواستند./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات