۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۳۸۲۷۴
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

تبعیت از رهبری رمز پیروزی ملت ایران است

تبعیت از رهبری رمز پیروزی ملت ایران است
سردار فدوی با بیان اینکه تبعیت از رهبری رمز پیروزی ملت ایران است، گفت: ایستادگی و مقاومت تمام توطئه های دشمن را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در گردهمایی 30 هزار نفری دانش آموزان بسیجی «نسل سلیمانی ها» که در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: درود و سلام بر شهدایی که با تبعیت از رهنمودهای امام راحل پشت ولایت فقیه ایستادند و از آرمان های انقلاب دفاع کردند.

وی ایستادگی و پایداری را از شاخصه های مهم شهدا برشمرد و ادامه داد: شهدا با همین روحیه ایستادگی توانستند در برابر تمام توطئه ها و تهاجمات دشمنان بخصوص آمریکای جنایتکار بایستند و پیروزی را برای انقلاب اسلامی به ارمغان بیاورند؛ باید بر این شهدا درود فرستاد.

سردار فدوی شهدای مدافع حرم را حلقه وصل و تجلی گر وحدت جهان اسلام بیان کرد و اظهار داشت: غیرت و مردانگی شهدای مدافع حرم مثال زدنی است آنان مصداق بارز وحدت کلمه را در جهان اسلام به تصویر کشیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مدافعان حرم آرمان وحدت کلمه که در اندیشه امام راحل وجود داشت را به تصویر کشیدند؛ درود بر شما دانش آموزان که هر یک حاج قاسم سلیمانی و رهروی مسیر شهدا هستید.

وی با استناد به کلام بنیان گذار کبیر انقلاب که شهید فهمیده را رهبر نامیدند، گفت: شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز با همان سن کم در میدان نبرد حق و باطل حاضر شدند و به دفاع از اسلام پرداختند که برخی از آنان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سردار فدوی تبعیت از رهبری را از شاخصه های شهدا بیان کرد و گفت: درود بر شما که دل داده انقلاب و رهبری هستید و الگوی خودتان را شهید سلیمانی قرار دادید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انسان در همه عرصه ها باید به تکلیف الهی خود عمل کند، اظهار داشت: کسانی که با هوشیاری در محور مقاومت حاضر شدند و با دشمنان جنگیدند و به شهادت رسیدند به تکلیف الهی خود عمل کردند.

وی با تاکید بر اینکه در همه عرصه ها و جبهه ها باید قله های ترقی را فتح کرد، گفت: کسانی می توانند بر فراز قله ها بایستند که در مسیر انقلاب و تابع رهبری باشند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات