۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۳۸۲۵۷
در مصلی امام خمینی؛

گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان بسیجی «نسل سلیمانی ها» برگزار شد

گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان بسیجی «نسل سلیمانی ها» برگزار شد
گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان بسیجی «نسل سلیمانی ها» امروز با حضور پرشور و با نشاط نسل چهارمی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی 30 هزار نفری دانش آموزان بسیجی «نسل سلیمانی ها» امروز با حضور پرشور و با نشاط نسل چهارمی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

دانش آموزان پیش از آغاز رسمی برنامه در حالی که سربندهای سرخ برپیشانی بسته بودند و روی آن نوشته شده بود «من قاسم سلیمانی ام» گروه گروه از درب مصلی وارد و با لگدمال کردن پرچم آمریکای جنایتکار در محل مصلی حاضر می شدند.

حضور نسل سلیمانی ها در این همایش که با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «ای رهبر آزاده آماده ایم» همراه بود حکایت از فتح الفتوح سردار سلیمانی یعنی فتح دلها داشت.

دانش آموزان امروز با همان چهره های معصوم خودشان آمده بودند تا به دشمنان بفهمانند که سردار سلیمانی‌ها در راهند و همچون سردار دلها با تبعیت از رهبر انقلاب متحد و منسجم شده و طعم تلخ شکست را به دشمنان خواهند چشاند.

گفتنی است در این مراسم سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت سپس زینب سلیمانی با اشاره به جمعیت حیرت انگیز دانش آموزان، گفت: دانش آموزان حسینی و ولایی کشور هر کدام یک سردار سلیمانی هستند.

وی افزود: امیدوار هستیم با همین سردار سلیمانی ها انتقام خون شهید مقاومت حاج قاسم را بگیریم./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
ما ملت ایران یکپارچه سردار سلیمانی هستیم
0
0