۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۳۸۵۵۰
امیر نصیرزاده:

اهمیت حضور در ۲۲ بهمن و انتخابات کمتر از حضور در جبهه مقاومت نیست

اهمیت حضور در ۲۲ بهمن و انتخابات کمتر از حضور در جبهه مقاومت نیست
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اهمیت حضور در ۲۲ بهمن و انتخابات کمتر از حضور در جبهه مقاومت نیست، گفت: انقلاب، مهم‌ترین و شگفت انگیزترین پدیده تاریخ معاصر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی مهم ترین و شگفت انگیزترین پدیده تاریخ معاصر است.

وی با اشاره به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب ادامه داد: انقلاب اسلامی از یک سو بارقه های امید را در دل ملت های مستضعف و از سویی دیگر ترس و یأس و ناامیدی را در دل ستم پیشگان ایجاد کرده است.

امیر نصیر زاده تأکید کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آگاهی و درک صحیح از جریان حق و باطل در 19 بهمن از امام راحل پیروی کرده و از بند رژم طاغوت رها شد؛ رژیم طاغوت حتی فکرش را هم نمی کرد نیروی هوایی از نهضت امام راحل پیروی کند؛ کارکنان نیروی هوایی از متن مردم برخاسته و با مرجعیت پیوند خورده بودند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پایین ترین درجه مستشاران نظامی در برابر افسران عالیرتبه نظامی ما با تحقیر برخورد می کردند و همین موجب شده بود کارکنان نیروی هوایی از رژیم طاغت متنفر شوند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها و اروپایی ها در دوران طاغوت همه منابع ما را غارت می کردند، گفت: کانون های انقلابی در طول سال های متمادی در نیروی هوایی ارتش شکل گرفته بود و این موضوع در 19 بهمن بهره برداری شد.

امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه نیروی هوایی در همه برهه های انقلاب خود را موظف می دانست تا در کنار انقلاب اسلامی باشد، افزود: نیروی هوایی همواره در کنار مردم قدرشناس ایران است؛ ما در سیل ابتدای سال تعطیلات را رها کردیم و به مردم یاری رساندیم؛ در هر کجای دنیا مردم مستضعف و مسلمان نیاز به کمک داشته باشند حضور خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: قول می دهم ما در کنار سایر نیروهای مسلح ضمن اینکه تهدیدات را پاسخ قاطع می دهیم می توانیم صلح و امنیت را نیز در منطقه ایجاد کنیم و نیازی به حضور بیگانگان در منطقه وجود ندارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات تأکید و عنوان کرد: اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات کم تر از حضور در جبهه مقاومت نیست./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سیده ....
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
ما هم رای نمیدیم..نه ضد انقلابیم نه امریکایی..جنگزده خرمشهریم که چند روز بعد از شروع جنگ اومدیم اهواز و بعد مسجدسلیمان.....من با چیزی که اطرافم میبینم نظرسنجی رو کاملا درست میدونم....
1
0
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
من در انتخابات شرکت می کنم.
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
حضور در 22 بهمن یعنی ادامه ی راه شهید عزیز سردار سلیمانی و الاش برای استحکام ایمان و اجرای قوانین اسلامی و حاکمیت اسلام و عزم راسخ برای هدم کفر و ریشه ی فساد و نابودی اسرائل غاصب و سپردن آن بگورستان تاریخ و انتقال دادن این تفکر الهی به فرزندان ایران که روز گار با شکوه و عظمت اقلاب اسلامی را نبودند که ببینند لذا در پاسخ به کسانی که می پرسیدند راستی ممکن است که اسرائل نا بود شود ؟ و د ر پاسخ به آن عرب از آل سعود که گفت با معامله ی قرن جنگ بسر آمد که میگوئیم: :
ولی جنگت شده آغاز اکنون . نمی فهمی تو چون مستی و مجنون .
از آن حلوا که اربابت ترامپ خورد . ز موشک های ایران او بدان مرد .
هم از تو وهم از حیوان یاهو . توان رفت و شدید مانند کاهو .
همین موشک نصیبت میشود بعد . دراز کن دست یاری سوی بن سعد . . با درود و سلام بر خوانند ه ی عزیز .
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
آفرین بر این فرمانده ی عزیز .هر کسی که در راه تقویت اسلام قدم بر میدارد در جهت سعادت خود کار میکند در حالی که خدای تعالی محبت او را در دلهای بندگان خوب خودش جای میدهد .نمونه ی بارز آن سردار شهید سپهبد سلیمانی بود که دیدیم و جهانیان نیز دیدند .
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
کنیم شرکت در این بیست و دوم روز . ز بهمن بادلی نیمشاد و نیم سوز . بشادی زانکه ما پیروز هستیم . بمنطق گاله ی خصمان بستیم .
ولی سوز دل از فرقت که حاصل . شد از توفیق آن یارا ن واصل
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
امروز سه شنبه پس از پایان مراسم با شکوه روز بیست و دوم بهمن ماه سال هزار و سیصد و نود و هشت هجری شمسی عرض میکنم : نشان دادیم امروز قدرت حق . نبندد لیک مفسد گاله ی لق .
اگر چه ارزشی هرز نداشته . چه خشکیده ز ریشه هر چه کاشته .
بمیرند یا بمانند هرزه گویان . من و تو و بی بی سی ژاژه جویان .
بحسرت میبرند در گور با خود . همه نیات شوم را هر زمان شد .
0
0