۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۳۸۵۹۳
امام جمعه بروجرد:

حضور با بصیرت مردم در ۲۲ بهمن پاسخی به یاوه گویی استکبار است

حضور با بصیرت مردم در ۲۲ بهمن پاسخی به یاوه گویی استکبار است
امام جمعه بروجرد ۲۲ بهمن را روز پیروزی انقلاب خواند و گفت: مردم در این پیروزی نقش آفرین بودند و امروز این حضور پاسخی به یاوه گویی استکبار است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش مردم در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و بیان داشت: این حضور موجب ناامیدی و ایجاد یأس بین دشمنان انقلاب می شود.

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی به یاوه گویی استکبار خواند و افزود: ملت ایران با این حضور به توطئه های دشمن علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پاسخ می دهند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به دسیسه های دشمن در طول این سال ها برای ضربه زدن به انقلاب خاطرنشان کرد: توطئه های دشمن در طول عمر انقلاب در سایه حضور با بصیرت ملت ایران خنثی شده است و انقلاب هر سال استوارتر راه خود را ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه بهمن 57 هیچ گاه از ذهن ها پاک نمی شود، اظهار داشت: با استفاده از ایام دهه فجر باید آن روزها را برای نسل جوان امروز بازگو کرد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: بازگو کردن روزهای پیروزی انقلاب و رشادت ملت ایران سبب تقویت و تبیین ارزش های انقلاب بین نسل جوان شده و در خنثی سازی توطئه های دشمن علیه نسل امروز مؤثر است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در تضعیف انقلاب اسلامی و کمرنگ شدن حضور مردم در صحنه های انقلاب خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمام نقش های دشمن را نقش بر آب می کند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات