۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۳۸۶۳۶

ادامه موج محکومیت «خیانت قرن» در جهان عرب

ادامه موج محکومیت «خیانت قرن» در جهان عرب
مخالفت‌های مردمی در جهان عرب با طرح شوم آمریکایی صهیونیستی برای حذف مسأله فلسطین که با خیانت برخی رژیم‌های عربی ارائه شده، همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع همبستگی با ملت فلسطین و در مخالفت با توطئه معامله قرن در سفارت سوریه در بیروت برگزار شد.

گروه‌ها، احزاب و شخصیت‌های ملی و نمایندگان گروه‌های فلسطینی در لبنان در این تجمع بر موضع خود درحمایت از سوریه در مقابله با گروه‌های تروریستی و نیز مخالفت با طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن تاکید کردند، طرحی که هدف از آن حذف مسأله فلسطین است.

علی عبدالکریم سفیر سوریه در بیروت تصریح کرد سوریه همچنان همانند گذشته معتقد است که مسأله فلسطین، محوری برای مبارزات و  ایستادگی است.

وی در ادامه گفت سوریه حلقه‌های پیروزی بر  تروریسم را در ادلب و حومه حلب تکمیل می‌کند و با ثبات و قدرت با تمام دشمنان به مقابله برمی‌خیزد.

محمود قماطی نایب رییس شورای سیاسی حزب الله و از وزیران سابق دولت هم در این تجمع تصریح کرد محور مقاومت، پیروزی‌هایی را در سوریه، یمن، عراق و لبنان محقق می‌کند و رهبری این محور، ثابت و مستحکم و پیشتاز است و می‌داند که برای تحقق اهدافش چه کاری انجام دهد.

فارس سعد رییس حزب القومی الاجتماعی السوری هم گفت علت جنگ تروریستی جهانی علیه سوریه، ایناست که همچون سد مستحکمی در رویارویی با طرح حذف مسئله فلسطین ایستاده است./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات