۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۳۸۶۴۳
رهبر نهضت اسلامی افغانستان:

معامله قرن برای نابودی تمدن اسلامی طراحی شد

معامله قرن برای نابودی تمدن اسلامی طراحی شد
رهبر حزب نهضت اسلامی افغانستان گفت که معامله قرن به منظور برچیدن تمدن اسلامی توسط رژیم اشغالگر و آمریکا طراحی شد

به گزارش خبرگزاری رسا، «مولوی محمدمختارمفلح» رهبر نهضت اسلامی افغانستان معامله قرن  را برای فروختن سرزمین‌های فلسطین به آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و طرح بعدی را نیز در انتظار برای مصر و عربستان توصیف کرد.

رهبر حزب نهضت اسلامی افغانستان گفت: ما باید در قبال فلسطین و سرزمین های اسلامی از جمله قدس و مسجد اقصی احساس مسؤولیت کنیم، درست است که خاک فلسطین از نگاه سرزمینی به ما ارتباطی ندارد اما از نگاه دینی ما مسؤولیت داریم که از بیت المقدس و مسجد اقصی که جزء شعائرالله است، حفاظت کنیم.

وی تأکید کرد که هدف آمریکا و رزیم صهیونیستی برچیدن شعائرالله از تمام جهان اسلام و حتا فراتر از آن تابودی تمدن اسلامی است.

مفلح از برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی در عربستان نیز انتقاد کرد که در آن راهکاری واضحی برای حل مشکل و یا حمایت از فلسطین ارائه نکردند و تصریح کرد که کشورهای اسلامی باید متحدانه علیه این طرح ننگین ایستادگی کنند.

رهبر حزب نهضت اسلامی افغانستان از کشورهای اسلامی خواست که در یک جبهه قرار داشته باشند، یا علیه کفر و تجاوزگران و یا هم در کنار آنها و هیچ مسلمانی نمی تواند بگوید که بی‌طرف می ماند./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات