۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۳۸۷۵۰
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

مسؤول اشرافی نمی تواند درد مردم را درک کند

مسؤول اشرافی نمی تواند درد مردم را درک کند
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مسؤولی که برای سفر ۲ ساعته استانی مسواک سه میلیونی سفارش می‌دهد آیا می‌تواند درد مردم را درک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، شب گذشته در مراسمی که در مسجد امام حسین(ع) ورامین برگزار شد، گفت: آشنایی با تاریخ انقلاب اسلامی ضروری است.

وی قرن نوزدهم را قرن سرکوب و مقابله با دین بیان کرد و ادامه داد: یکی از سیاست های مهم در این قرن اسلام زدایی و کنار زدن دین از زندگی اجتماعی و خصوصی افراد بود.

حجت الاسلام ادیانی اضافه کرد: دشمنان دین در این عصر به مردم چنین القا می کردند که دین مانع رشد و توسعه جوامع می شود و افیون ملت ها است در حالی که مدرنیته زمینه رشد و توسعه کشورها را فراهم می آورد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا دین زدایی و جدایی دین از سیاست را شعار استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: از سیاست های استعمار نوین آن است که کشورهای اسلامی استقلالی از خود نداشته باشند. همین آمریکا نسخه اصلاحات ارضی را برای رژیم پهلوی تجویز کرد که بدون کم و کاست اجرا شد.

وی ادامه داد: همین آمریکا نسخه اصلاحات ارضی را برای رژیم پهلوی تجویز کرد که بدون کم و کاست اجرا شد؛ بعد از رحلت آیت الله بروجردی بود که شاه ملعون جرات پیدا کرد و توانست این اصلاحات را با تهدید به انجام برساند.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب دشمنان جدایی دین از سیاست را چنان در عمق افکار عمومی تزریق کرده بودند که تا حدودی مردم باورشان شده بود، گفت: انقلاب اسلامی با زدودن این افکار باور جدیدی از دینداری را در جهان تعریف کرد و دین را عامل رشد و ترقی ملت ها دانست.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید براینکه انقلاب آمد که محرومان ولی نعمت شوند نه اینکه تاج شاهنشاهی به عمامه تبدیل شود، ادامه داد: ملت ایران انقلاب نکردند که مسؤولی برای سفر ۲ ساعته استانی درخواست مسواک ۳ میلیونی کند محمدرضا نیز همین کارها را می کرد.

حجت الاسلام ادیانی افزود: مجلسی که به دو وزیر میلیاردی رای اعتماد می دهند چگونه می تواند درد مردم را بفهمد.

وی جهاد را یکی از تفاوت های مهم اسلام آمریکایی با اسلام ناب دانست و گفت: کسی به اندازه امام راحل جهاد در راه خدا را ترویج نکرد و رهبر انقلاب فرمودند: از وظایف مهم من این است که اجازه ندهم شعله جهاد خاموش شود./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات