۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۳۸۷۷۳
امام جمعه مهاباد:

حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حمایت از نظام را به گوش جهانیان می‌رساند

حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حمایت از نظام را به گوش جهانیان می‌رساند
امام جمعه مهاباد گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، پیام محکم «حمایت از نظام، رهبری و اتحاد» خود را به گوش مردم سرتاسر جهان می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا عبدالسلام امامی ضمن تبریک ایام‌دهه فجر، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سلیمانی و همراهانش اظهار داشت: شهدا با خدا معامله کرده و از نوامیس و آب و خاک این کشور دفاع کردند تا دست هیچ ناپاکی به آن نرسد، بنابراین باید همه با هم در راه اعتلای راه شهدا گام برداریم.

وی افزود: پاسداشت و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون پاک شهدا است، وظیفه همگانی بوده و باید با همه وجود از آن حراست کرده و در راه دفاع از این سرزمین و نظام از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

ماموستا امامی به اهمیت صبوری پدر و مادر شهید اشاره کرد و گفت: مادران و پدران شهید صبورانه جگرگوشه‌های خود را راهی جبهه کردند تا از این آب‌وخاک دفاع کنند و آرامش را برای همه ما به ارمغان بیاورند، بنابراین باید با استقامت و پایداری راه این بزرگ‌مردان را ادامه داده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی نشانه‌های جوشش انقلابی را حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و پای صندوق‌های رأی دانست و تصریح کرد: مردم مهاباد همواره در همه مراحل سرنوشت‌ساز کشور حضور داشته‌ و در انتخابات پیش‌ِرو نیز با حضور گسترده خود دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناامید و شرمسار می‌کنند.

امام جمعه مهاباد با دعوت از همه اقشار مختلف برای حضور در مراسم روز 22 بهمن تأکید کرد: باید امسال نیز همانند اوایل انقلاب در این روز تاریخی با حضور پرشور حمایت از نظام و مقام معظم رهبری و اتحاد خود را به گوش جهانیان برسانیم و نشان دهیم همان‌طور که در راهپیمایی 22 بهمن حضور حماسی داریم در انتخابات 2 اسفند هم مشارکتی فعال، مؤثر، با بصیرت و حداکثری خواهیم داشت.

وی گفت: با استقرار انقلاب، اسلام واقعی، عدالت و پیام قرآنی برای اولین بار توسط جمهوری اسلامی، اسلام ناب محمدی در کشور مستقر شد و استمرار پیدا کرد و مردمی‌ترین حکومت جهان به دست ملت ایران رقم خورد.

ماموستا امامی با تاکید بر حضور گسترده و انتخاب افراد صالح در انتخابات پیش‌رو بیان کرد: مردم باید نمایندگانی برگزینند که دارای روحیه انقلابی، حماسی و روحیه سال 57 باشند زیرا پیشرفت مملکت در پرتو روحیه انقلابی است و اگر این روحیه و مدیریت جهادی مورد توجه قرار گیرد، کشور رشد و ترقی پیدا می‌کند.

امام جمعه مهاباد با تاکید بر اینکه در 22 بهمن امسال باید با یک حرکت ضد استکباری نفی پروژه و تئوری معامله قرن انجام شود، افزود: 22 بهمن امسال چهلم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و ملت ایران حضور با شکوهی در این مراسم خواهند داشت و با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر بیان می‌کنند که همان راهی که سردار سلیمانی در راستای حمایت از انقلاب و استکبارستیزی رفته را ادامه می‌دهند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات