۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۳۸۶۶۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

برنامه‌های ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان هرمزگان برگزار می‌شود

برنامه‌های ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان هرمزگان برگزار می‌شود
حجت الاسلام ارجمند گفت: راهپیمایی در سراسر استان، در شهرستان‌ها، بخش‌ها و جزایر و برخی روستاها برگزار می‌شود و در ۱۵۰ نقطه استان راهپیمایی خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامعلی ارجمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های یوم الله 22 بهمن استان هرمزگان اظهار داشت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شعار انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت جشن خواهیم گرفت.

وی با اشاره به همزمانی چهلم شهید سلیمانی و یوم الله 22 بهمن افزود: این دو مراسم باهم برگزار می‌شود شهید سلیمانی اسوه صبر و مقاومت بود، ایشان به مردم عشق و علاقه داشت و باید مراسم خوبی نیز برایشان داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: ورد زبان شهید سلیمانی شهدای استان هرمزگان خصوصا سرداران شهید حاجبی، درویشی، رئیسی و دارا بود و علاقه عجیبی به رزمندگان هرمزگان داشته و به همین سبب امیدواریم بتوانیم مراسم خوبی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی در دهه فجر سال جاری برگزار شد بیان داشت: روز اول کاروان قرآنی روی ناوچه سهند برنامه زنده اجرا کرد و سپس این برنامه‌ها را در جزیره لارک و بخش رودخانه حضور یافتند و عطر قرآن را استشمام کردیم.

حجت الاسلام ارجمند گفت: ما در روز اول دهه فجر به صدا در آوردن بوق کشتی‌ها و زنگ انقلاب و افتتاح پروژه‌ها را داشتیم، 707 پروژه در طول دهه فجر در استان به بهره‌برداری رسید همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب را نیز داشتیم که مردم حضور و استقبال خوبی داشتند.

وی افزود: در دهه فجر امسال برای همه اقشار برنامه اجرا شد مراسم ویژه برای خانواده شهدا و دیدار با این خانواده‌ها را داشتیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: همچنین 350 سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد، رژه نیروهای مسلح را خواهیم داشت و تکریم مادران و همسران شهدا از دیگر برنامه‌های ما در دهه فجر است.

وی ادامه داد: شب 21 بهمن هم نورافشانی در چند شهر همراه با گلبانگ تکبیر ساعت 9 شب انجام می‌شود.

حجت الاسلام ارجمند بیان داشت: راهپیمایی در سراسر استان، در شهرستان‌ها، بخش‌ها و جزایر و برخی روستاها برگزار می‌شود و جمعا حدودا در 150 نقطه استان راهپیمایی خواهیم داشت.

وی افزود: در شهر بندرعباس مراسم ویژه 22 بهمن از ساعت 9 صبح روبروی مسجد علی بن ابی طالب(ع) تا پشت فرمانداری برگزار می‌شود که اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: سخنران مراسم 22 بهمن حجت الاسلام سعیدی ریاست عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح خواهد بود ضمن آنکه قرائت قطعنامه را نیز در پایان مراسم خواهیم داشت.

وی ضمن دعوت از مردم ولایت‌مدار استان هرمزگان برای حضور پرشور در این راهپیمایی گفت: یقینا مردم حضور خوبی خواهند داشت، غرفه‌های خوبی تدارک دیده‌ایم و موکب های اربعین را راه اندازی خواهیم کرد تا به مردم خدمات‌رسانی کنند همچنین گلباران مراسم توسط بالگرد نیروی دریایی منطقه یکم انجام می‌شود.

حجت الاسلام ارجمند با بیان اینکه خانواده‌ها برای زیباتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی با خود پرچم ایران را همراه بیاورند اظهار داشت: مراسم ویژه چهلم شهید سلیمانی 27 بهمن در مسجد جامع بندرعباس برگزار می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات