۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۳۸۸۱۸
‌نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

آمریکا توانایی مهار موشک‌های ایران را ندارد

آمریکا توانایی مهار موشک‌های ایران را ندارد
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به حمله موشکی سپاه به ‌پایگاه آمریکایی، گفت: با وجود اطلاع‌رسانی مبنی بر انتقام سخت، آمریکا توانایی مهار موشک‌های ایران را نداشت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌از ظهر امروز در یادواره شهدای ارتش استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به سیلی محکم سپاه در برابر حمله ننگین آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: حمله به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق بعد از عمل ننگین آمریکا در شهادت سردار دل‌ها، نشانه قدرت و ابهت ایران اسلامی است.

وی افزود: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرأت حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا را نداشت اما ایران با حمله به عین‌الاسد ابر قدرتی آمریکا را در هم شکست و جبهه مقاومت و قدرت ایران اسلامی را افزایش داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: موشک‌های نقطه‌زن سپاه ایران در داخل کشور به سوی عین‌الاسد در عراق پرتاب شده و بدون هیچ‌گونه خطایی به هدف اصابت کرد و با وجود اطلاع‌رسانی و تبلیغات قبلی مبنی بر انتقام سخت، آمریکا توانایی مهار موشک‌های ایران را ندارد.

وی به جنگ الکترونیک اشاره کرد و گفت: قدرت جنگ الکترونیک در دنیای امروز از اهمیت بالایی برخوردار است و زنده بودن و حرکت انقلاب را به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و کسانی است که به برکت فرهنگ ایثار و مقاومت، پیروزی انقلاب را رقم زده و بعد از یک‌هزار و 400 سال نظام کاملا اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

وی به پاسداشت و تکریم خانواده شهدا تاکید کرد و افزود: خانواده شهدا در راه انقلاب عزیزترین دارایی یعنی فرزندان و همسران خود را تقدیم نظام اسلامی کردند تا آرامش را برای این دیار به ارمغان آورند، بنابراین پاسداشت این یادگاران انقلاب وظیفه همه مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: خون شهدا هرگز هدر نمی‌رود و یاری‌گر مظلومان جامعه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: بزرگداشت شهدا و تجلیل از خانواده شهدا کمترین کار ماست و باید به‌صورت مستمر انجام شود چراکه همه ما مدیون آنها هستیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات