۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۳۸۸۵۲
حجت الاسلام پورهواشمی:

جبهه جهانی شباب المقاومه خواستار خروج همه جانبه آمریکا از منطقه است

جبهه جهانی شباب المقاومه خواستار خروج همه جانبه آمریکا از منطقه است
دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه تأکید کرد که نه تنها نیروهای نظامی آمریکا باید از منطقه خارج شوند بلکه تفکر و رویکردهای اجتماعی و سیاسی آمریکایی نیزباید از منطقه زدوده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام پورهواشمی دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه یکشنبه شب در همایش «اخراج آمریکا، مقدمه نابودی اسرائیل» که به مناسبت نخستین سالگرد تأسیس جبهه جهانی شباب المقاومه و اربعین شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در مصلی قدس قم برگزار شد، به قرائت بیانیه ای به مناسبت نخستین سالگرد تأسیس جبهه جهانی شباب المقاومه پرداخت و با اشاره به ضرورت توجه به شخصیت بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز خون حاج قاسم سلیمانی زورگویان عالم و استکبار جهانی را رسوا کرده است.

وی با اشاره به اینکه خون حاج قاسم سلیمانی آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و ایادی منطقه ای آنها را نابود خواهد کرد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند ثمره خون این شهدای بزرگوار خروج جبهه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار از منطقه خواهد بود.

حجت الاسلام پورهواشمی اظهار داشت: جبهه جهانی شباب المقاومه تأکید دارد که خروج آمریکایی ها از منطقه تنها معطوف به خروج نیروهای نظامی جبهه تروریست استکبار جهانی نیست، بلکه باید تفکر و رویکردهای اجتماعی و سیاسی آمریکا نیز از منطقه زدوده شود.

دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه با تأکید بر خروج همه جانبه آمریکای جنایتکار از منطقه ابراز داشت: امروز همه نه تنها رزمندگان جبهه مقاومت، بلکه همه آزادی خواهان جهان به ویژه جوانان منطقه به ویژه جوانان جبهه جهانی شباب المقاومه خواستار خروج همه جانبه آمریکایی ها از منطقه و اضمحلال و نابودی صهیونیست ها در منطقه هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند طرح معامله قرن پیش از مردن ترامپ خواهد مرد، عنوان کرد: معتقد هستیم که طرح معامله قرن به مثابه دست و پا زدن آمریکایی ها و صهیونیست ها برای بقا است.

حجت الاسلام پورهواشمی خاطرنشان کرد: روزهای حکمرانی مستکبران مدت ها است که پایان یافته و خورشید عمرشان  به افول و غروب نزدیک شده است؛ جوانان مقاومت با مقاومت و استقامت و بدون توقف به مسیر خو ادامه خواهند داد و به زودی در قدس شریف نماز خواهند خواند./841/پ202/ب

گزیده های از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات