۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۳۸۸۵۸
عضو فراکسیون ولایی مجلس:

سرمایه اصلی انقلاب اسلامی ایران مردم هستند

سرمایه اصلی انقلاب اسلامی ایران مردم هستند
ساداتی نژاد گفت: اگر گفته می شود دهه فجر دهه مردم است به این دلیل است که انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران متعلق به مردم است و سرمایه اصلی انقلاب اسلامی، مردم هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت اربعین شهادت سرباز ولایت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در امامزاده عبدالله منطقه لتحر کاشان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه فجر، گفت: دهه فجر دهه مردم است.

وی افزود: اگر گفته می‌شود دهه فجر دهه مردم است به این دلیل است که انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران متعلق به مردم است و سرمایه اصلی انقلاب اسلامی ایران  مردم هستند.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مردم را سرمایه اصلی کشور می دانست، اظهار داشت: امام راحل در وصیت نامه الهی خودش مردم ایران را برتر از مردم زمان پیامبراکرم (ص) و امیرمومنان (ع) معرفی کرده است.

به گفته وی مردم ایران تا به امروز وظیفه و رسالت خودشان را به بهترین شکل ممکن برای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران انجام داده اند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس در ادامه با اشاره به چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابراز داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی امروز به عنوان یک تفکر در جمهوری اسلامی ایران مطرح است.

ساداتی نژاد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، امروز مکتب سلیمانی برای ما نقشه راه مسیر است و شهید حاج قاسم سلیمانی با وجود اینکه یک شخصیت با نفوذ بین المللی بود، اما با این حال خود را یک سرباز ولایت می‌دانست.

وی با اشاره به اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شخصیت چند منظوره‌ای بود که می توانست در عرصه‌های مختلف  راه گشا باشد، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد یک شخصیت انقلابی است و نگاه و دیدگاه او جهادی بود.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی امروز در کشور و انقلاب اسلامی برای همه راه گشا است، ابراز امیدواری کرد بتوانیم با قدرت ادامه دهنده راه او باشیم./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات