۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۳۸۸۸۷
در پیامی صورت گرفت؛

دعوت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای حضور در ۲۲ بهمن

دعوت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای حضور در ۲۲ بهمن
مدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان از دانش آموزان، انقلابیون و عموم مردم خوزستان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.
حجت الاسلام محمد عرب، مدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آیه «اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» اظهار داشت: در چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پانهادن به گام دوم انقلاب، شاهد آثار و برکات این انقلاب بزرگ در اقصی نقاط جهان هستیم. حرکتی که با بنیان‌گذاری امام خمینی (ره) به پشتیبانی ملت ایران آغاز و به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ادامه یافت.

مدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نام ایران اسلامی را نه تنها در بین مسلمانان بلکه در میان همه مردم آزاده جهان قرین مفاهیم بزرگی، چون عدالت‌خواهی و استکبارستیزی کرده است، خاطرنشان کرد: با تمام تلاش‌هایی که دشمن برای نابود کردن انقلاب انجام می‌دهد، اما به گفته رهبری این اتفاقات فقط نشان دهنده زنده بودن انقلاب است و خون قاسم‌ها گواه بر این مطلب است.

این مقام مسئول ادامه داد: آنانی که می‌خواهند از پیشرفت این حرکت جلوگیری کنند، مردان ما را به شهادت می‌رسانند، غافل از اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی‌ها بسیار قدرتمندتر از سردار سلیمانی‌ها هستند.

حجت الاسلام عرب با اشاره به گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ایام با شهادت سردار شجاع مان، حاج قاسم سلیمانی مقارن شده و این مسئله عزم مردم شهید پرور ایران اسلامی را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم دوچندان می‌کند.

وی در پایان با دعوت از دانش آموزان، انقلابیون و عموم مردم خوزستان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: از دانش آموزان، دوستداران حاج قاسم سلیمانی و تمامی آحاد جامعه دعوت می‌کنم تا با حضور آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه دیگری را در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی رقم بزنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات