۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۳۸۹۵۲
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی محکم به زیاده خواهی دشمنان است

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی محکم به زیاده خواهی دشمنان است
نماینده مجلس خبرگان حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را خنثی کننده توطئه‌های دشمن خواند و گفت: این حضور پاسخی محکم به زیاده خواهی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با دعوت از حضور همه اقشار مختلف برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: حضور ملت ایران اسلامی در این راهپیمایی تجلی وحدت، همدلی و همبستگی ملی است.

وی حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را خنثی کننده توطئه های دشمن خواند و افزود: این حضور پاسخی محکم به زیاده خواهی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با تأکید بر ضرورت حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: حضور مردم رمز تداوم راه انقلاب است.

وی وحدت و همبستگی را امری مهم خواند و اظهار داشت: خدای متعال وقتی یوم الله را مطرح می کند، در این راستا وحدت و همدلی و همبستگی ضروری است و در یوم الله 22 بهمن این وحدت امری ضروری است.  

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه قدرت های غرب و شرق نمی خواستند انقلاب پیروز شود، ادامه داد: این انقلاب به لطف الهی و در سایه پشتوانه ملت ایران و تبعیت از امام راحل به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: امروز نیز همین ملت در تداوم راه انقلاب نقش آفرین هستند و باید با وحدت و همدلی و حول محور ولایت و رهبری حرکت کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات