۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۳۸۹۱۹
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان؛

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در لرستان اعلام شد

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در لرستان اعلام شد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان، گفت: حضور ملت ایران در این مراسم خنثی کننده توطئه‌های استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدلطف الله حیات الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان، گفت: این مراسم در خرم آباد ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت خیابان امام خمینی(ره)، پُل انقلاب، خیابان انقلاب و میدان ۲۲ بهمن برگزار می شود.

وی سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در خرم آباد را حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات عنوان کرد و افزود: این راهپیمایی در شهرستان بروجرد ساعت ۱۰ صبح از میدان قیام به‌سمت میدان شهدا و میدان تختی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه راهپیمایی در شهرستان دورود ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی نماز جمعه و در کوهدشت نیز ساعت ۹ صبح از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سمت میدان شهدا، میدان امام(ره) و چهارراه الله‌اکبر برگزار می‌شود، یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان دلفان ساعت ۱۰ صبح از میدان بعثت به سمت میدان امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان الیگودرز، سلسله و ازنا ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود، خاطرنشان کرد: حرکت از میدان آزادی به سمت میدان امام(ره) در الیگودرز، در سلسله از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه آموزش و پرورش، در ازنا از میدان شهید صادقی به سمت چهار راه انقلاب اعلام شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: این مراسم در شهرستان پلدختر ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید بهشتی به سمت پُل شهدای دولت و میدان شهید بهشتی برگزار می‏‌شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن در سراب ‌دوره ساعت ۱۰ صبح از مسجد صاحب‌‌الزمان(عج)، بلوار امام خمینی(ره) و در چغابل نیز ساعت ۱۰ صبح، مصلای نماز جمعه، میدان امام، خیابان شهید رجایی برگزار خواهد شد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمادی از عزت ملی است

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: این حضور نماد عزت ملی و اقتدار است.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرینی دیگر بر تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد و با این حضور ایستادگی پای آرمان های انقلاب و تبعیت از ولایت و رهبری را فریاد می زنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: حضور باشکوه و پرشور ملت ایران اسلامی تجلی بصیرت و وحدت بوده و این حضور خنثی کننده توطئه های دشمنان و استکبار علیه نظام اسلامی است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات