۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۳۸۹۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

بی‌نظیری ۲۲ بهمن به دلیل حضور بی‌بدیل مردمی است

بی‌نظیری ۲۲ بهمن به دلیل حضور بی‌بدیل مردمی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بی‌نظیر بودن دهه فجر و مراسم ۲۲ بهمن به جهت حضور بی‌بدیل مردمی در صحنه با رهبری بی‌بدیل است.

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن، برگزاری پرشور و شعور مراسم چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی در ادامه به تبیین استکبارستیزی و سازش‌ناپذیری انقلاب و نظام اسلامی پرداخت و افزود: قیام و انقلاب برای حکومت حق با هیچ باطلی سازش نکرده و تسلیم نخواهد شد و به هیچ باطلی هم مجال بازگشت نخواهد داد و از سوی دیگر پیروزی حق بر باطل، محقق نمی‌شود مگر این‌که جامعه حق‌شناس و حق پذیر شود و جامعه حق پذیر است که می‌تواند انقلاب کند.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: هر انقلابی که بر مبنای حق باشد، دارای ارکانی است که مهم‌ترین آن‌ها رهبر و پیشوای انقلاب، هسته وفادار انقلابیون و میدان انقلابی گری است.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر سه رکن از ارکان انقلاب بر مبنای حق باشد یعنی رهبری حق‌شناس و حق پذیر و حق‌خواه باشد و حلقه اول انقلابیون نیز بر همین روال حرکت کنند و میدان انقلابی گری نیز بر اساس جریان حق شکل بگیرد، آن انقلاب می‌تواند مردم را به میدان بیاورد و نگاه بدارد.

حجت‌الاسلام خادمی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای حق و حق‌طلبی و مطابق با سنت‌های الهی شکل گرفت و ادامه یافت و مبنای آن اعتقاد و اعتماد به خدا و معارف ناب اسلامی به‌عنوان دو مصداق قیام الله بود.

وی افزود: رهبری انقلاب هم حق مدار بود و در پی تحقق حق و عدل بود؛ ازاین‌رو انقلابیون وفادار و سپس مردم ایران نیز بر همین مبنا به میدان آمدند و میدان نهضت و انقلاب نیز مکتب اهل‌بیت (ع) بود که محور حق هستند.

حجت‌الاسلام خادمی در ادامه با اشاره به‌ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، گفت: جشن انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن در جهان بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

وی افزود: در جهان و در جشن‌های استقلال و روز ملی آن کشورها، گروه کوچکی از مردم و مسؤولان در میدانی جمع می‌شوند و رژه نیروهای مسلح را تماشا می‌کنند؛ اما در ایران چنین نیست، بلکه راهپیمایی مردمی در همه شهرها و حتی برخی روستاها با حضور انبوه اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و این جریان مردمی تحت هر شرایطی، چهل و یک سال است ادامه دارد.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: لذا بی‌نظیر بودن دهه فجر به جهت حضور بی‌بدیل مردمی با رهبری بی‌بدیل و پیروزی انقلاب بی‌نظیری است که نظام بی‌بدیل مردم‌سالاری دینی را رقم زد که راه سوم و جدید در مقابل دو حاکمیت غرب و شرق بود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات