۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۳۸۹۵۳
حجت الاسلام محمدی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر فتنه انگیزی دشمنان است

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر فتنه انگیزی دشمنان است
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خط بطلانی بر فتنه ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام مصطفی محمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامیداشت ایام دهه فجر با اشاره به این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی امسال باشکوه و پرشور‌تر از زمان دیگری در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهند یافت، گفت: ملت بزرگ ایران با حضور میلیونی خود ثابت خواهند کرد در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب همچنان برسر آرمان‌های امام راحل، شهدا، نظام، انقلاب و ولایت ایستاده اند.
 
وی با بیان این که ملت با بصیرت ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان خواهند داد زیر سلطه انگلیس، آمریکا و نظام استکباری جهان نخواهند رفت، افزود: این حضور پاسخ دندان شکنی به عهدشکنان، به یاوه گویی‌های آمریکا و هتاکی‌های ترامپ جنایت کارخواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران ۲۲ بهمن امسال همانند گذشته استکبار ستیز و آمریکا ستیز ظاهر خواهند شد، بین داشت: شعار مرگ بر آمریکا در روز ۲۲ بهمن رسا‌تر از هر زمان دیگری از سوی ملت بزرگ ایران سر داده خواهد شد.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که ملت با بصیرت ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن نشان خواهند داد نخواهند گذاشت خون پاک سپهبد سلیمانی به راحتی فراموش شود، تصریح کرد: تقارن اربعین سپهبد سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب باشکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی خواهد شد.
 
وی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران اجازه نخواهند داد با خون پاک این شهید معامله شود، گفت: مسؤولان دستگاه دیپلماسی کشور بدانند این ملت بر سر خون این شهید قسم خورده اند که تا پایان حضور آمریکا در منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی بر روی زمین آرام نگیرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند هر گونه مذاکره با این شیطان بزرگ ممنوع است، تصریح کرد: معامله با آمریکای جنایت کار نتیجه‌ای جز خفت و خواری در پی نخواهد داشت.
 
حجت الاسلام محمدی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با حضور میلیونی و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال معامله قرن را به شکست غرب تبدیل خواهند کرد، گفت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید خواهند کرد فلسطین برای ملت فلسطین است و پایتخت آن قدس است و رژیم صهیونیستی هیچ حقی در آن ندارد.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستادگی در پای نظام و انقلاب اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد، افزود: به طور حتم حضور گسترده مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خط بطلانی بر فتنه و توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات