۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۳۸۸۷۱
حجت الاسلام حیدری:

۲۲ بهمن امسال، تجلی اراده الهی و ایستادگی ملت در برابر دشمنان است

۲۲ بهمن امسال، تجلی اراده الهی و ایستادگی ملت در برابر دشمنان است
مدیر کل اوقاف مازندران گفت: ملت بزرگ ایران با خلق حماسه عظیم دیگری در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دنیا خواهند فهماند راه مقاومت و ایستادگی در این کشور زنده و پویا است.
حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از اصل انقلاب و ولایت دانست و با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر قدرت های جهانی است، افزود: انقلاب اسلامی نشان داد که می توان با استقامت در برابر دشمنان پیرو شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر اساس مبانی ناب دینی و اسلامی شکل گرفته است، بیان داشت: کسانی که دین را عامل عقب ماندگی می دانستند امروز از پیشرفت های گسترده کشور در سایه دین و ارزش های اسلامی بهت زده هستند.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با تبعیت از امام راحل در مقابل ظلم و استبداد ایستادند و با وحدت و همبستگی رژیم طاغوت را سرنگون کردند، بیان داشت: انقلاب اسلامی بر پایه ارزش های ناب الهی پایه گذاری و امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که علیرغم توطئه های چهل سال دشمنان علیه ملت ایران، این انقلاب با قدرت مسیر خود را ادامه می دهد، افزود: بر اساس وعده‌های الهی تا زمانی که ملت در مسیر رضای خداوند گام بردارد شکست نخواهد خورد.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان این که مهم ترین دلیل پیروزی های ملت ایران در چهل سال اخیر وحدت و همبستگی ملت در عرصه ها و صحنه های مختلف بوده است، گفت: وحدت کلمه امت اسلامی دنیای استکبار را از بیخ و بن خواهد کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که چهل سال دشمنی و توطئه بدخواهان انقلاب بر علیه این ملت بزرگ شکست خورده است، بیان داشت: نظام اسلامی علیرغم همه این توطئه ها در مسیر حق ثابت قدم مانده و به پیروزی‌های پی‌درپی رسیده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر ضرورت حضور گسترده و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: حضور ملت ایران در این راهپیمایی، لرزه بر اندام آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد انداخت.
 
استاد حوزه علمیه به تقارن راهپیمایی 22 بهمن امسال با اربعین سپهبد شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران با خلق حماسه عظیم دیگری به دنیا خواهند فهماند راه مقاومت و ایستادگی در این کشور زنده و پویا است.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن، نماد عزت، اقتدار، بصیرت و هوشیاری ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت است، بیان داشت: با توجه به تلاش گسترده دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در این راهپیمایی مهم، ملت ایران ثابت خواهند کرد که همانند گذشته در دفاع از انقلاب و ولایت مستحکم هستند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات