۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۳۹۰۳۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

۲۲ بهمن تجلی حضور مردم در دفاع از اصل نظام و انقلاب است

۲۲ بهمن تجلی حضور مردم در دفاع از اصل نظام و انقلاب است
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاوی پیام روشنی برای دشمنان انقلاب است، گفت: ۲۲ بهمن، تجلی حضور مردم در دفاع از اصل نظام و انقلاب است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم افتتاح سرای مهر شهر امیرکلا با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر ضرورت حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن تأکید کرد.
 
وی با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاوی پیام روشنی برای دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است، افزود: ۲۲ بهمن، تجلی حضور مردم در دفاع از اصل نظام و انقلاب است.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی به یک قدرت جهانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در چهل سال اخیر، حضور مقتدرانه مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن از حضور بی نظیر مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب هراسان است، ادامه داد: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت خواهند کرد علیرغم همه مشکلات پشتیبان حقیقی انقلاب و نظام خواهند ماند.
 
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، امروز به یک قدرت بلامنازع جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که ثمره مجاهدت، تلاش و جانفشانی‌های فرزندان این کشور است امروز به الگویی بارز در جهان تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر به هیچ عنوان قبل مقایسه با ایام قبل از پیروزی انقلاب نیست، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های امروز کشور ثمره سال‌ها مجاهدت و تلاش همه جانبه جوانان انقلابی کشورمان در دفاع از ایران اسلامی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تلاش و توطئه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف این انقلاب شکست خورده است، گفت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود در ۲۲ بهمن، دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تقویت فضا‌های فرهنگی واجتماعی در کشور در جهت کاهش ناهنجاری‌ها و مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه تأکید کرد و گفت: با توجه به گسترش روز افزون مشکلات اجتماعی در جامعه باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت کاهش این مشکلات بهره گرفته شود.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که باید نگرش‌ها در جامعه تغییر کن دو مهربانی‌ها جایگزین ناملایمات شود تا شاهد رشد و توسعه مناطق باشیم، گفت: افتتاح سرای مهر می‌تواند گامی شایسته‌ای برای پرورش مهرورزان و پیشکسوتان باشد تا نشاط را برای پیشکسوتان این شهر و تابع آن به ارمغان بیاورد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات