۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۶۳۹۰۷۷
فجر سلیمانی|حجت الاسلام والمسلمین علوی:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده توطئه‌های دشمن است

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده توطئه‌های دشمن است
وزیر اطلاعات به اهمیت حضور مردم در صحنه های حمایت از نظام تأکید کرد و گفت: پیام این حضور خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در خرم آباد، در جمع خبرنگاران، گفت: مردم با آمدن به صحنه لبیک به ندای رهبری را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: پیام همیشگی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این است که هیچ  تزلزلی در اراده ملت در تداوم راه امام به وجود نیامده است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: امروز ملت ایران مصمم‌تر از همیشه با تبعیت از رهبر معظم انقلاب راه امام خمینی(ره) را ادامه می‌دهند و با حضور خود ثابت می کنند پای انقلاب ایستاده اند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن و به وجود آوردن فشارهای اقتصادی برای ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در صحنه سبب ایجاد یأس بین دشمنان شده و نقشه های آنان را نقش بر آب می کند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی بیان داشت: مردم ایران اسلامی در صحنه های انقلاب همواره حماسه می آفرینند و با حضور خود ناامیدی را در دل دشمن ایجاد می کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات