۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۳۹۰۹۵
همزمان با سراسر کشور؛

خروش لشکر قاسمیون در دیار علویان

خروش لشکر قاسمیون در دیار علویان
مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان مازندران همزمان با سراسر کشور در ۶۱ نقطه مازندران طنین الله اکبر سر دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان مازندران همزمان با سراسر کشور مردم ۶۱ نقطه مازندران طنین الله اکبر سر دادند.
 
بر اساس این گزارش، مردم دیار علویان امروز علیرغم هوای برفی و بارانی با دیگر با حضور گسترده خود در خیابان‌های شهر‌های استان ولایت مداری خود را اثبات کردند.
 
این گزارش می‌افزاید؛ همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه ابومهدی المهندس فرمانده قهرمان حشدالشعبی عراق و هم رزمان شهیدشان راهپیمایی مردم دیار علویان نیز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.
 
بر اساس این گزارش، مردم قدرشناس، غیور و همیشه در صحنه استان مازندران از نخستین ساعات صبح امروز با حضور در خیابان‌ها، آمادگی خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر به نمایش گذاشتند.‌
 
این گزارش می افزاید؛ غیرت و بصیرت مازنی ها امروز در خیابان‌های ساری گزینه‌ای از جنس حضور را به صحنه عمل آورده و این پیام را به جهان مخابره کرده که مردم حافظ نظام را نمی‌توان، با زبان تهدید از میدان خارج کرد.

مردم ولایی ساری رأس ساعت 10 صبح، با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه مسیر راهپیمایی میدان ساعت تا میدان حضرت امام (ره) را طی کردند و سخنران ویژه این مراسم دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

مشاهدات عینی خبرنگار رسا حاکی است که مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ساری با حضور گسترده خود از تمام صنوف در میدان ساعت و امام خمینی(ره) تجمع کرده تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حماسه‌ای دیگر در تاریخ به ثبت رساندند./950/پ310/ب1

افشین ایمانی
ارسال نظرات