۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۳۹۱۴۳
فجر سلیمانی؛

مردم مشهد حماسه ای دیگر در ۲۲ بهمن خلق کردند

مردم مشهد حماسه ای دیگر در ۲۲ بهمن خلق کردند
مردم مشهد با حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکی بر دهان دشمنان انقلاب زده و حماسه‌ای دیگر را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با سالروز چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد سرار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز مردم مشهد حماسه ای دیگر آفریدند.

بنابراین گزارش، مردم مشهد در سرمای شدید هوا از آغازین ساعات امروز با تجمع در میدان پانزده خرداد و حرکت به سمت حرم مطهر رضوی  و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

زن و مرد، کودک و پیر جوان امروز با این حضور با شکوه خود به همه نشان دادند که هیچ عاملی قادر نخواهد بود این مردم را از انقلاب جدا کند و همان گونه که با خون خود طاغوت را در هم شکستند امروز نیز با همان شور در میدان هستند و به هیچ کدام از طاغوتیان اجازه نزدیکی به انقلاب خود نخواهند دارد.

راهپیمایی امسال تفاوتی با دیگر حماسه های مردمی در این روز نسبت به سال های گذشته دارد و آن نیز این است که این روز با افتخار برای ایرانی اسلامی با چهلمین روز از شهادت سردار پرافتخار انقلاب اسلامی مصادف شده است و مردم شهید پرور مشهد نیز با حضور با شکوه تر خود امروز هم سالروز انقلاب خود و هم یاد سردار دل ها را پاس داشته اند.

این گزارش می افزاید، مردم مشهد با در دست داشتن پلاکارد  و پرچم نوشته هایی با مضامین انقلابی و استکبار ستیزی و سر دادن شعارهای انقلابی بار دیگر اعلام کردند که به شرق و غرب تکیه نمی کنند و تنها با توجه به توان و ظرفیت خود در کنار انقلاب خود هستند و فقط جمهوری اسلامی را خواهان هستند.

حضور مسؤولان، روحانیون، تشکل های و جناح های مختلف در کنار هم نشان از اتحاد و هم بستگی همه آحاد داشت و این پیام را به نمایش می گذاشت که با وجود تحریم های ناجوانمردانه و سختی هایی که این روزها مردم ایران اسلامی با آن دست و پنچه نرم می کنند، همه مردم با اتکا به توان خود از این نیز عبور خواهند کرد و این سختی ها نمی تواند بین مردم و انقلاب جدایی بیندازد بلکه حماسه ای دیگر را در دل این انقلاب رقم خواهد زد.

گفتنی است، در پایان این راهپیمایی میلیونی مردم مشهد، آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه در حرم مطهر رضوی به ایراد سخن پرداخت و پیام 22 بهمن 98 را قوی شدن ایران اسلامی در همه عرصه ها و مقاومت بی چون و چرا در برابر دشمنان انقلاب اسلامی دانست./864/پ203/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات