۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۳۹۲۳۱
فجر سلیمانی| وزیر اطلاعات:

مردم و رهبری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی هستند

مردم و رهبری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی هستند
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش پشتیبانی مردم در تداوم راه انقلاب، گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب و وجود رهبری رمز ماندگاری انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علوی، وزیر اطلاعات، ظهر امروز در جمع مردم خرم آباد در راهپیمایی 22 بهمن، با گرامیداشت یا و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی، گفت: امروز با این شهید والا مقام پیمان می بندیم که راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی با تبریک چهل و یک ساله شدن انقلاب اسلامی افزود: دشمنان در طول این سال ها از هر توطئه ای علیه انقلاب استفاده کردند، به کوری چشم دشمن امروز انقلاب در سایه تدابیر و هدایت رهبری و به پشتوانه ملت 41 ساله شد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه لطف الهی، وجود رهبری و حضور ملت ایران در صحنه رمز ماندگاری انقلاب است، خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب خار چشم دشمن بوده و این حضور در تداوم مسیر انقلاب مؤثر است.

راه امام راحل ادامه دارد

وی با بیان اینکه راه امام راحل ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز نیز در ادامه راه امام راحل شعار می دهیم که می جنگیم و می میریم و ذلت نمی پذیریم.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با تأکید بر اینکه ترامپ بداند هیچ نتیجه‌ای از معامله قرن و ترفندهایش به دست نمی‌آورد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و این اقتدار مرهون خون شهدا است.

ایران هیمنه آمریکا را در هم شکست

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا از سوی سپاه پاسداران ایران اسلامی بیان کرد: ایران اسلامی هیمنه پوشالی استکبار را در هم شکست و آمریکا جرأت پاسخ نداشت و این نشان از اقتدار ایران است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات