۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۳۹۲۲۱
فجر سلیمانی| آیت الله شاهچراغی:

مردم ایران ثابت کردند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند

مردم ایران ثابت کردند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند
امام جمعه سمنان گفت: مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی، ضمن لبیک گفتن به دعوت رهبر معظم انقلاب، ثابت کردند همواره پشتیان نظام و ولایت بودند، هستند و خواهند بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، مردم همیشه در صحنه شهر سمنان از ساعت 9:30 صبح امروز در هوایی سرد با حضور گسترده خود گرمایی انقلابی به فضای این شهر بخشیدند و با برگزاری راهپیمایی باشکوه ضمن تجدید میثاق با امام و رهبری و شهدای والامقام وطن به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پاسخی دندان شکن به یاوه گوییها و تهدیدهای توخالی مستکبران عالم بالاخص شیطان بزرگ آمریکا دادند.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم غیور سمنان اظهار داشت: مردم فهیم سمنان، با شکوه حضور خود در راهپیمایی، ضمن لبیک گفتن به دعوت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، ثابت کردند همواره پشتیان نظام و ولایت بودند، هستند و خواهند بود.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالار دینی و مقتدر است و حضور سیل جمعیت در راهپیمایی امروز سمنان گواه حمایت و پشتیبانی مردم و اقتدار روز افزون نظام اسلامی است.

امام جمعه سمنان با اشاره به چهلمین روز شهادت مظلومانه سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: حضور میلیونی ملت ایران در آیین تشییع پیکر مطهر حاج قاسم عزیز نشان داد مردم تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب اسلامی هستند و اکنون بار دیگر با حضور آگاهانه و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب رقم زدند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه ملت ایران در عرصه‌های مختلف با حضور پرشور مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان زدند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌ خود ناامید کردند، گفت: ان شاءالله حضور پرشور مردم استان ما و کشور در راهپیمایی امروز مقدمه حضور با شکوه در انتخابات اسفندماه و سهیم شدن در سرنوشت خود و کشور است./977/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات