۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۳۹۰۵۹
فجر سلیمانی؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم شهیدپرور استان سمنان آغاز شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم شهیدپرور استان سمنان آغاز شد
راهپیمایی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با فریاد همیشگی مرگ برآمریکا و گرامیداشت یاد سردار دل‌ها در شهر‌ها و مناطق مختلف استان سمنان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان سمنان از شرق تا غرب دیار پهناور قومس و بیش از ۷۰ نقطه شهر، بخش و روستایی این استان در چهل و یکمین جشن تولد بزرگ انقلاب خمینی کبیر (ره) حضور یافتند و راهپیمایی بیست و دوم بهمن خود را با یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و قدم‌ها و اراده‌هایی مصممتر از گذشته و غریو الله اکبر رساتر از همیشه آغاز کردند تا باردیگر با نمایش ایمان و بصیرت و روحیه انقلابی خود خواب را بر چشمان پرحیله دشمنان این مرز بوم حرام و شیطان بزرگ را سیه روز و ناامید کنند.

مردان و زنان، جوانان و نوجوانان و حتی کودکان و سالخوردگان شهر‌ها و مناطق مختلف استان سمنان علیرغم سرمای طاقت فرسای هوا از همین آغازین دقایق راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در جشن باشکوه خانواده بزرگ ایران حضور یافته اند تا یکصدا فریاد وحدت و استکبارستیزی سردهند و به دشمنان اعلام کنند امروز میلیون‌ها قاسم سلیمانی در خیابان‌های جای جای ایران پرچم مقاومت را بر دوش گرفته اند و ثابت کنند که این راه نورانی در سایه هدایت‌های ولایت ادامه خواهد یافت.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شهر سمنان از ساعت ۹:۳۰ صبح باحضور گسترده اقشار مختلف مردم این دیار ولایتمدار از میدان سعدی آغاز شده و راهپیمایی کنندگان در حالی که تصاویری از امام و رهبری، شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم را با خود حمل می کنند، یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و بصیرت و غیرت مردمان صبور این دیار کویری را به رخ دشمنان می‌کشند.

مردم دیندار شهر‌های بزرگ این استان نیز از ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی خود در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را آغاز کرده و شکوه حضور آگاهانه خود را به نمایش گذارده اند، شاهرودی‌های همیشه در صحنه امروز از میدان ساعت گل به سمت میدان آزادی راهپیمایی می کنند و در شهر شهیدان دامغان راهپیمایی از میدان ساعت به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز شده است.

راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن در شهر میامی از میدان بسیج به سمت مصلی نماز جمعه، در شهر گرمسار از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان امام خمینی (ره)، در مهدیشهر از میدان شهدا به سمت میدان امام رضا (ع)، در شهر آرادان از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت میدان امام خمینی (ره) و در شهر سرخه از میدان ولی عصر (عج) به سمت حسینیه شهداء در حال برگزاری است.

گفتنی است راهپیمایی باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دیگر شهر‌های این استان و بیش از ۵۰ بخش و برخی از روستا‌های استان از ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می شود./۹۷۷/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات