۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۳۹۲۴۸
مدیر حوزه علمیه مازندران:

حماسه امروز ملت ایران نقلاب و نظام را بیمه خواهد کرد

حماسه امروز ملت ایران نقلاب و نظام را بیمه خواهد کرد
مدیر حوزه علمیه مازندران، حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز را سبب بیمه شدن انقلاب در برابر توطئه های دشمنان دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تجلیل از حضور حماسی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این حضور بی نظیر نشان دهنده عشق و ارادت مردم به انقلاب، نظام و ولایت است.
 
وی با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان با این حضور خود ثابت کردند مدافع حقیقی انقلاب و نظام هستند، افزود: علیرغم همه توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی امروز، ملت بزرگ با خلق حماسه امروز خود پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمنان دادند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که حماسه امروز ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب خنثی شدن توطئه دشمنان و بیمه شدن انقلاب اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر همواره با حضور حماسی خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردم به جایگاه امروز رسیده است، بیان داشت: این حضور مردم پیام روشنی برای دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی داشته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب ما در چهل سال اخیر با حضور حماسی مردم بیمه شده است، خاطرنشان کرد: امروز نظام و انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که دشمن در سال‌های اخیر همه توان خود را به کار گرفته تا مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کنند، بیان داشت:، اما همه این توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن خنثی و پیوند مردم با انقلاب و نظام مستحکم‌تر از هر زمان دیگری شده است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه‌ای و بین المللی قرار دارد، تصریح کرد: حضور در صحنه مردم مهم‌ترین عامل اقتدار نظام در عرصه جهانی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز در گام دوم انقلاب رسالت مردم و مسؤولان دو چندان شده است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران امروز با این حضور حماسی خود به وظیفه شان در برابر انقلاب عمل کردند و حال وظیفه مسؤولان است که به وعده‌های خود در برابر مردم عمل کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات