۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۶۳۹۳۰۳
تحلیلگر سیاسی روس در جمع راهپیمایان کرجی:

ژنرال سلیمانی را قهرمان خود می‌دانیم‌

ژنرال سلیمانی را قهرمان خود می‌دانیم‌
کارشناس و تحلیلگر سیاسی روس با بیان اینکه ما باید در کنار شیعیان آگاه و مسلمانانی که بیدار شده‌اند بایستیم، گفت: ژنرال سلیمانی را قهرمان خود می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، الکساندر دوگین در مراسم اجتماع راهپیمایان کرجی که در میدان جمهوری کرج برگزار شد، اظهار داشت: کل جهان نسبت به آمریکا و ناتو احساس تنفر می کنند.

وی افزود: ما باید در کنار ایرانیان بیدار بایستیم و از آنها حمایت کنیم.

کارشناس و تحلیلگر سیاسی روس با بیان اینکه ما باید در کنار شیعیان آگاه و مسلمانانی که بیدار شده‌اند، بایستیم، بیان کرد: سردمداران آمریکایی دروغگویانی هستند که ما آنها را ضد مسیح می نامیم و در حال حاضر به وسیله عمال نادان خود و عروسک‌های خیمه شب بازی به فکر جهانی شدن هستند.

دوگین با بیان اینکه امام خمینی(ره) مردم دنیا را به نبرد با هژمونی غرب ،لیبرالیسم و سکولاریسم سرمایه داری به رهبری ایران برای بازگشت به عدالت فراخواندند، گفت: این اقدام به این دلیل بود که همه جوامع انسانی از انحطاط نجات یابد.

وی با بیان اینکه قیام آیت‌الله خمینی(ره) در فرهنگ روسیه جا گرفته است، گفت: پیام انقلاب برای مردم روسیه بسیار قابل فهم و متوجه ابعاد آن در عمل هستیم.

دوگین با اشاره به شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: ریختن خون ژنرال سلیمانی بزرگ، قهرمان واقعی عالم نشان دهنده دشمنی دجال با نیروهای فرزندان دجال بوده است.

این تحلیلگر روس با بیان اینکه ورود به جنگ مقدس آخرالزمان نه یک تراژدی بلکه فرصت و امتیاز بزرگ است،تصریح کرد: خون یک قهرمان خون صدها قهرمان دیگر را به جوشش در می‌آورد.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره ژنرال سلیمانی را در دل نگه می‌داریم، گفت: ژنرال سلیمانی را قهرمان خود می‌دانیم و یادش را گرامی می‌داریم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات