۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۶۳۹۳۰۶
قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه:

دشمن با فشار اقتصادی نمی‌تواند مردم را از نظام اسلامی جدا کند

دشمن با فشار اقتصادی نمی‌تواند مردم را از نظام اسلامی جدا کند
قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه حضور باشکوه امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را حفظ میراث شهدا و نماد ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب دانست.
به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب‌الله غفوری در سخنرانی راهپیمایی امروز مردم ولایتمدار سمنان که با حضور پرشور و گسترده مردم این دیار برگزار شد اظهار داشت: پیام حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ایستادگی تا پای جان برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حفظ میراث گرانبهای شهدا از دیگر پیام‌های این حضور باشکوه و حماسی در سراسر ایران است گفت: ملت ایران بصیر و متعهد به انقلاب و نظام است و این پایبندی و تعهد خود را در صحنه‌ها و میدان‌های مختلف بارها به اثبات رسانده است.

قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 تاکنون هر روز به برکت خون شهدا و رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای بر عزت، اقتدار، صلابت و استحکام انقلاب افزوده‌شده است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به انواع توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان علیه کشور گفت: علیرغم همه این دشمنی‌ها؛ اما مردم همه‌ساله با حضور آگاهانه و میلیونی خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دیگر صحنه‌ها حماسه آفریده‌اند.

وی برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی حال حاضر کشور را سو مدیریت برخی مدیران عنوان کرد و اظهار داشت: درست است که ملت ایران از مشکلات و مسائل اقتصادی موجود گلایه مند است و از سو مدیریت‌ها شکایت دارند؛ اما این مشکلات هرگز موجب جدایی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود.

قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه ملت ایران پای انقلاب اسلامی ایران ایستاده است افزود: بصیرت این مردم ریشه در ایمان و باورهای عمیق دینی و اسلامی دارد و با همین بصیرت انقلاب به حرکت شتابنده خود با پشتیبانی از ولی‌فقیه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری از دیگر صحنه‌های مهم و حساس کشور را حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات پیش رو عنوان کرد و تأکید کرد: مردم باید با بصیرت و آگاهی نمایندگان اصلح را از بین نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزینند.

وی خطاب به مسؤولان گفت: مهم‌ترین مطالبه ملت ایران که همواره پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام ثابت کرده‌اند از مدیران و مسئولان این است که در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند.

قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور تأکید کرد: مردم باید در انتخابات پیش رو نمایندگانی را راهی مجلس کنند که دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد./977/د102/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات