۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۶۳۹۳۲۰
با قرائت وصیت نامه؛

مراسم وداع با پیکر آیت الله طبرسی در ساری برگزار شد

مراسم وداع با پیکر آیت الله طبرسی در ساری برگزار شد
مراسم وداع با پیکر آیت الله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران امشب با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم وداع با پیکر پاک آیت الله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران امشب با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.
 
فرزند ارشد آیت‌الله نورالله طبرسی در این مراسم گفت: بنا بر وصیت والد بزرگوارم که توصیه کردند بخشی از وصیت نامه ایشان را در شب وداع خدمت مردم شریف مازندران بخوانم؛ به شرح زیر است؛
 
جنازه‌ام را در مصلی ببرید و یا هر جای دیگر که مصلحت است تشییع کنید البته ذکر سالار شهیدان را برایم فراموش نکنید، هزینه مراسم ختم را ساده بگیرید و تشریفات قائل نشوید از همه حلالیت می‌طلبم.

با دست خالی و روی سیاه، عمل تباه به سوی مبعودم می‌روم، جز مغفرت و شفاعت اهل بیت چیزی نمی‌خواهم در گلزار شهدای ملامجدین ساری کنار قبور شهدا دفنم کنید.

از ملت شریف و عزیز ساری و جانبازان و آزادگان طلب عفو و بخشش دارم، میراث خون شهدا یعنی انقلاب و رهبری را خوب حفظ کنید، از امت حزب الله و شهروندان ساروی تقاضا دارم اگر حقوقی دارند از خانواده بنده طلب کنند.

از تریبون نماز جمعه برایم از مردم رضایت بگیرید، خداوند ائمه را وسیله شفای مسلمین قرار بدهد، از برادران سپاه و اعضای سیاست‌گذاری نماز جمعه ساری طلب رضایت دارم حقیر را از دعای خیر فراموش نکنند.

از همه کسانی که با ستاد همکاری داشتند کمال تشکر را دارم همه همراه و همگام با انقلاب باشید این انقلاب سرمایه‌اش خون شهیدان و جانبازان و مجروحان است، وصیت آخر من برای همه این است که خدا پیامبر و اهل بیت را فراموش نکنید و در همه امور و مشکلات زندگی به این حبل‌الله متوسل شوید.
 
گفتنی است؛ پیکر آیت الله طبرسی از ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن از میدان شهید قاسمی (روبروی عمارت شهرداری) تا گلزار شهدای ساری تشییع خواهد شد و سپس در جوار شهدا آرام خواهد گرفت./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
خدا این عالم انقلابی را بیامرزد.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
انا لله و انا الیه راجعون
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَيْنا تُرْجَعُونَ
در مرگ هر انسانی برای ما عبرت است وی ایکاش به لطف حق عبرت بگیریم و به فکر آخرت خود باشیم و ان شاالله عاقبت بخیر شویم
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
یکی از ایه هائیه که هر چند سری که روش فک میکنم یه چیز جدید ازش دستم میاد... كلُّ نفـسٍ ذائِقَةُ الموت،ثم الینا تُرجَعون...ینی هر انسانی چشنده ی مرگ است وسپس به سوی ما باز خواهید گشت...اول كلمه ذائقه رو توضیح بدم ..... آیه نمیگه کل نفس یموت...میگه کل نفس ذائقة الموت...خب...وقتی ما یه چیزی رو میچشیم، چشنده باقی خواهد موند و این چشیده شده هست که از بین خواهد رفت..مثلا وقتی یه حبه ی انگور رو میچشیم اون چیزی که از بین میره اون انگوره نه ما....پس وقتی مرگ رو میچشیم ما باقی خواهیم موند و این مرگ از بین خواهد رفت ...
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
نكته ی دیگه این كه ایه میگه كل نفس ذائقة الموت و نمیگه كل انسان....ینی هر نفسی میمیره نه هر انسانی... پس هر موجودی كه در هر عالمی وجود داره خواهد مرد البته هر موجود نه...هر نفسی... ینی ملائك هم مرگ رو تجربه میكنن كه قضیه جالبی داره....وقتی قیامت رخ میده...تو یكی از برهه هاش خدا به ملك الموت دستور میده تمام نفوس رو قبض روح كنه حتی ملائكه رو....این كار انجام میشه و فقط خداوند میمونه و حضرت عزراییل....خداوند به ملك الموت میفرماد حالا نوبت خودته كه قبض روح بشی... و وقتی عزراییل در حال قبض روح شدنه به خداوند عرض میكنه: خدایا اگه میدونستم قبض روح شدن انقدر سخته با بندگانت كمی ملایم تر رفتارمیكردم....و وقتی عزراییل هم قبض روح میشه این ایه شریفه متجلی میشه: ویَبقی وَجهُ رَبِّكَ ذوالجَلالِ والاِكرام... و فقط ذات خداوند ذوالجلال و الاكرام است كه باقی میماند...
2
0