۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۳۹۳۲۱
نایب رییس اتحادیه حوزه های علمیه پاکستان:

قاسم سلیمانی توطئه های شوم امریکا را ناکام ساخت

قاسم سلیمانی توطئه های شوم امریکا را ناکام ساخت
نایب رییس اتحادیه حوزه های علمیه پاکستان گفت: سوریه از لحاظ جغرافیایی برای جهان اسلام اهمیت ویژه ای دارد به همین علت حاج قاسم توطئه دشمنان را در این منطقه ناکام گذاشت.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حوزه علمیه جامعه المنتظر شهر لاهور پاکستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ابتداء برای روح شهیدان قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی قران تلاوت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید نیاز حسین نقوی نایب رییس اتحادیه حوزه های علمیه پاکستان در سخنانی پیروی از فرمایشات مقام عظمی ولایت حضرت العظمی سید علی خامنه ای از ویژگی های بارز شهید قاسم سلیمانی دانست و گفت: شهید قاسم سلیمانی، نامه ترامپ رییس جمهور امریکا را با گفتن این سخن رد کرد که وی فقط یک سرباز ولایت است اگر قرار باشد که ارتباطی برقرار گردد فقط از رهبر و ولی من ارتباط برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به این که تحفظ حرم های ائمه اطهار و مزارات مقدسه در کشور های عراق و سوریه از کارنامه عظیم و فراموش نشدنی این مرد مجاهد و فرمانده بزرگ است، ابراز داشت: کشور سوریه از لحاظ جغرافیایی از چندین لحاظ برای جهان اسلام اهمیت ویژه دارد و سرباز ولایت نقشه و توطئه های شوم دشمنان اسلام را ناکام ساخت.

نایب رییس اتحادیه حوزه های علمیه پاکستان با تاکید به این که قدرت های استکباری برای تسلط به سوریه تمامی قدرت های خود را بکار گرفته بودند اما با ناکامی روبرو شدند، بیان داشت: از یک طرف گروه تروریستی داعش را بوجود آودرند و سوی دیگر بوسیله عربستان سعودی بشار اسد را می خواستند بخرند که ناکام شدند./۹۸۸

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات