۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۳۹۳۲۷
حجت الاسلام حیدری:

مراسم چهلم شهید سردار سلیمانی برگزار شد

مراسم چهلم شهید سردار سلیمانی برگزار شد
حجت الاسلام حیدری گفت: مراسم بزرگداشت اربعین شهید سردار سلیمانی و تجلیل از جانباز مدافع حرم، سید حامد جزایری از سوی مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر برگزار شد.
حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اربعین شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس عنوان داشت: در همین راستا مراسم بزرگداشتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و عموم مردم پنج شنبه (۱۷ بهمن ماه) رأس ساعت ۱۰ در مسجد امام حسین (ع) بوشهری‌ها برگزار شد.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر با اشاره به اینکه مراسم با مشارکت حوزه و اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، افزود: در این مراسم از فرمانده و جانباز مدافع حرم و فرمانده تیپ ۱۸ حشد الشعبی، حجت الاسلام سید حامد جزایری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

این مقام مسئول با بیان اینکه چنین مراسمی برای نخستین بار در شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سردارسیاهپوش کنسولگری ایران در بصره، مسئولان اداری و انتظامی، ارتش، نیروی دریایی، سپاه، هنگ مرزی، فرماندار، شهردار، بیوت علما عشایر در مراسم حضور داشتند.
                                    گفت وگو/پاسداشت چهلم شهید سردار سلیمانی/تجلیل و تکریم از جانباز مدافع حرم
حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه سید حامد جزایری در مراسم به سخنرانی پرداخت، بیان داشت: سجاد شریفات، از طلاب حوزه در این مراسم به مداحی پرداخت و در پایان مراسم از طریف حوزه علمیه و اداره تبلیغات شهرستان، از سید حامد جزایری تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

وی گفت: مراسم از سوی صدا و سیمای آبادان، شبکه جهانی الاهواز و خبرگزاری‌ها پوشش داده شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات