۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۳۹۳۴۲
حجت الاسلام خوبانی:

حماسه ۲۲ بهمن امسال، زنده بودن آرمان‌های انقلاب را نشان داد

حماسه ۲۲ بهمن امسال، زنده بودن آرمان‌های انقلاب را نشان داد
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، این حضور حماسی را نشان دهنده زنده بودن آرمان‌ها و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، این حضور حماسی را نشان دهنده زنده بودن آرمان‌ها و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که خلق حماسه عظیم ملت ایران در روز ۲۲ بهمن، رسوایی دیگری برای دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بود، افزود: ملت بزرگ ایران با حضور میلیونی خود در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نشان دادند این انقلاب با شکوه و عظمت خاصی به مسیر خود ادامه می‌دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، توطئه و فتنه دشمن خبیث را خنثی و به نظام و انقلاب عزتی دوباره بخشیدند، بیان داشت: ملت ایران ثابت کردند با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب، همچنان در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب قرار دارد.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که این حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وظیفه مسؤولان و مدیران کشور را دو چندان کرده است، خاطرنشان کرد: این مردم علیرغم همه مشکلات و سختی‌های موجود، با عشق و علاقه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و این وظیفه مسؤولان کشور است که قدردان این بصیرت بالای مردم باشند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که مسؤولان باید زمینه رفاه و آسایش بیشتر مردم را فراهم کنند، بیان داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی همه توان مسؤولان باید رفع مشکلات و دغدغه‌های معیشتی مردم باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تنفر و انزجار خود را از آمریکای جنایت کار نشان دادند، افزود: شعار مرگ برآمریکا رساتر از هر زمان دیگری در راهپیمایی روز گذشته ملت بزرگ ایران فریاد زده است.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاه به تقارن راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و اربعین سپهبد شهید سلیمانی، افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در اربعین شهادت سپهبد سلیمانی به دنیا نشان دادند که راه جبهه مقاومت و حاج قاسم سلیمانی با اقتدار بیشتری ادامه خواهد داشت.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که جریان مقاومت تا اخراج کامل آمریکایی‌های تروریست در منطقه ساکت نخواهند نشست، بیان داشت: آمریکایی‌ها بدانند جریان مقاومت امروز و پس از شهادت سپهبد سلیمانی با قدرت و عزم بیشتری برای مقابله آن‌ها در منطقه نقش آفرینی خواهند کرد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات